بنچمارک گوشی جدید HTC با پردازنده Snapdragon ۶۲۵ را مشاهده کنید + تصویر

عصر کالا- شرکت GeekBench به تازگی بنچمارکی منتشر کرده که متعلق به گوشی نسل جدید شرکت HTC است.

بنچمارک گوشی جدید HTC با پردازنده Snapdragon ۶۲۵ را مشاهده کنید + تصویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه GeekBench اقدام به انتشار یک بنچمارک از گوشی جدیدی کرده که نام تجاری ا‌چ‌تی‌سی را یدک می‌کشد و با شماره مدل 2Q5W1 به ثبت رسیده است.

    با توجه به ویژگی‌های و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، امکان پرچمدار بودن آن بسیار پایین است، اما بر اساس بنچمارک GeekBench ، گوشی جدید و میان‌رده اچ تی سی مجهز به پردازنده Snapdragon 625 و حافظه رم 3 گیگابایتی است.

    با توجه به اینکه گوشی پرچمدار فعلی اچ تی سی یعنی U11 قرار است سه نسخه فرعی با نام‌های HTC U11+, U11 Life, و U11 Eyes داشته باشد، پس چند احتمال می‌توان برای بنچمارک جدید منتشر شده در نظر گرفت.

    احتمال اول این است که گوشی فوق یکی دیگر از نسخه‌های پرچمدار اچ تی سی یعنی U11 است که حتی از نسخه ارزان قیمت آن یعنی U11 Life نیز کم‌هزینه‌تر خواهد بود.

    احتمال فوق ضعیف به نظر می‌رسد، اما احتمال دیگر این است که گوشی مذکور نسخه از جدید سری موفق HTC One A9 باشد. گفتنی است؛ گوشی One A9 مجهز به پردازنده Snapdragon 617 بود، که با در نظر گرفتن پیشرفت حاصل شده در نسخه جدید و بی نام اچ تی سی می‌توان احتمال دوم را قوی‌تر دانست.

    در ادامه بنچمارک منتشر شده توسط GeekBench مربوط به گوشی جدید اچ‌تی‌سی را مشاهده کنید :

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر