سامسونگ DeX گلکسی S۸ را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند

عصر کالا- این داک مولتی‌مدیا سامسونگ به شما اجازه خواهد داد تا به گوشی هوشمند خود را به یک نمایشگر بزرگ متصل کرده و با افزودن دیگر لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس و کیبورد به آن دیگر با رابط کاربری اندروید مواجه نخواهید شد بلکه وارد محیط تازه‌ی سامسونگ DeX خواهید شد.

سامسونگ DeX گلکسی S۸ را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش «عصر کالا» به نقل از ترنجی، سامسونگ DeX در مراسم  سامسونگ معرفی شده و یک داک کوچک و قابل‌حمل است که دارای یک پورت HDMI و دو پورت USB 2.0 بوده و همچنین یک پورت USB نوع C برای شارژ کردن در این محصول بکار گرفته شده است. کاربران می‌توانند از سنسورهای بایومتریک گلکسی S8 نیز استفاده کرده و وارد سیستم خود شوند.

    با نصب شدن به این سیستم کاملاً یک رابط کاربری شبیه به کامپیوترهای خانگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سامسونگ برای تولید نرم‌افزار این محصول جدید با کمپانی‌های مختلفی از جمله Adobe نیز همکاری کرده است. سامسونگ DeX برای مانیتورهای دارای رزولوشن 1080p بهینه‌سازی شده اما با محصولاتی که رزولوشن بالاتر یا پایین‌تر دارند نیز کار می‌کند. جالب است بدانید که این داک جدید دارای یک فن خنک‌کننده نیز هست که گوشی هوشمند شما را طی عملیات پردازشی سنگین‌تر خنک نگه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر