همکاری سامسونگ با اسپاتیفای برای تجربه لذت‌بخش موسیقی

عصر کالا- سامسونگ و اسپاتیفای با همکاری یکدیگر می خواهند تجربه لذت بخش و بی وقفه گوش دادن به موسیقی را برای کاربران محصولات سامسونگ فراهم بیاورند.

همکاری سامسونگ با اسپاتیفای برای تجربه لذت‌بخش موسیقی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ که در آن از محصولات جدیدی همچون گلکسی نوت 9، ساعت هوشمند گلکسی واچ و اسپیکر هوشمند گلکسی هوم رونمایی کرد، از خبر جدید دیگری نیز پرده برداشت و آن هم خبر همکاری اسپاتیفای بعنوان یکی از غول های پخش موسیقی آنلاین با سامسونگ بود.

    در این قرارداد همکاری قرار است تجربه بی وقفه و لذت بخش موسیقی برای کاربرانی که از محصولات سامسونگ نظیر گوشی هوشمند، تلویزیون هوشمند و دستیارهای صوتی استفاده می کنند، فراهم آورده شود. این بدان معناست اگر کاربران درحال گوش دادن به موسیقی موردنظرشان به منزل رسیدند، بجای قطع موسیقی، آن را بر روی تلویزیون و یا اسپیکرهوشمند گلکسی هوم خود ادامه داده و گوش فرا دهند.

    به عقیده سامسونگ، این همکاری تجربه بسیار لذت بخش و منحصر بفردی از پخش بی وقفه موسیقی را برای علاقمندان و کاربران ایجاد می کند.

    سامسونگ تاکنون تلاش های زیادی برای یکپارچه سازی محصولاتش کرده است و حالا این همکاری می تواند گام بلند و بزرگی برای این غول تکنولوژی کره ای محسوب می شود تا در آینده ای نزدیک با تکمیل دستیار صوتی بیکسبی و نصب پیش فرض اسپاتیفای بر روی گوشی های سامسونگ کاربران بتوانند از نتایج این همکاری و قابلیت جدید بهره مند شوند.

    اسپاتیفای با این کار همچنین می تواند سهم زیادی از سرویس پخش آنلاین موسیقی را برای خود اختصاص دهد که در این زمینه قادر خواهد بود رقیب سرسخت خود یعنی اپل موزیک را نیز شکست داده و به رتبه نخست سرویس های پخش آنلاین موزیک در جهان صعود پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر