لانچر Galaxy S۸ را به این روش روی S۷ نصب کنید

عصر کالا- اگر شما از دارندگان Galaxy S۷ هستید و می‌خواهید لذت استفاده از رابط کاربری گلکسی اس ۸ را روی دیوایس خود تجربه کنید، ما اخبار خوبی برای شما داریم.

لانچر Galaxy S۸ را به این روش روی S۷ نصب کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ شما می‌توانید لانچر گلکسی اس 8  را به آسانی روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. تنها باید گوشی خود را به اندروید نوقا آپدیت کرده باشید.

    ظاهر لانچر Galaxy S8 تفاوت آنچنان زیادی با گلکسی اس 7 ندارد. اما ویژگی‌های خوبی درون آن نهفته است. یکی از این امکانات، دسترسی به اپ دراور با بالا یا پایین کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش است. به این ترتیب دیگر نیازی به لمس دکمه پیشین نیست و تنها با سوایپ کردن صفحه نمایش، می‌توانید وارد دراور اپلیکیشن‌ها شوید.

    برای نصب لانچر گلکسی اس 8 روی S7 نیازی به روت کردن دیوایس نیست و اگر روند آموزشی زیر را دنبال کنید، تنها چند دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. فقط مطمئن شوید که تلفن هوشمند شما به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز است.

    در ابتدا باید فایل APK لانچر مورد نظر را از یکی از لینک‌های زیر دانلود کنید. این کار را می‌توانید به صورت مستقیم توسط تلفن هوشمند انجام دهید یا آن را به وسیله کامپیوتر دانلود کنید و سپس به دیوایس خود انتقال دهید. اگر در هنگام نصب با پیغام Can't open file روبرو شدید، از لینک دیگر اقدام به دانلود کنید.

    لینک شماره 1 | لینک شماره 2

    حالا که فایل APK را دانلود کردید، فقط باید آن را نصب کنید. برای انجام این کار روی نوتیفیکیشن دانلود ضربه بزنید یا اگر از طریق کامپیوتر دانلود می‌کنید، فایل انتقال داده شده را انتخاب کنید.

    زمانی که مراحل نصب را بخواهید شروع کنید، از شما درخواست می‌شود تا اجازه نصب نرم‌افزارهای متفرقه را به دیوایس بدهید. این کار را با زدن SETTINGS و فعال کردن گزینه Unknown sources انجام دهید. پیغامی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید آیا مایل هستید که این قابلیت برای همیشه فعال شود یا تنها برای این نرم‌افزار مایل به فعال‌سازی آن هستید.

    پس از پایان یافتن مراحل نصب، کافی است دکمه هوم دیوایس را فشار دهید. حالا به صفحه Home جدید انتقال داده می‌شوید. اما اگر لانچر با کرش مواجه شد، به مسیر زیر بروید:

    Settings> Applications> TouchWiz Home> Storage

    سپس دیتا و کش دستگاه را خالی کنید.

    اگر از رابط کاربری تاچ ویز جدید راضی نیستید، می‌توانید آن را حذف کنید. برای این کار وارد مسیر زیر شوید:

    Settings> Applications> TouchWiz Home

    روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید و سپس Uninstall updates را انتخاب کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر