Galaxy Tab S۳ به بازار ایران آمد

عصر کالا- سومین نسل تبلت‌ پرچمدار سری S سامسونگ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. این تبلت یکی از رقبای اصلی آیپد پرو ۹.۷ اینچ محسوب می‌شود و نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت زیادی کرده و از طراحی زیباتری برخوردار است. در ادامه می‌توانید از قیمت گلکسی تب اس ۳ در بازار کشورمان و مشخصات بارز این محصول مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...

Galaxy Tab S۳ به بازار ایران آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ گلکسی تب اس 3 همزمان با گلکسی بوک تبلت جدید سامسونگ که رقیب کره‌ای مایکروسافت سرفیس محسوب می‌شود در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی معرفی شد. Galaxy Tab S3 در نگاه اول ممکن است تغییرات ظاهری چندانی نسبت به نسل گذشته‌اش نداشته باشد اما مشخصات سخت‌افزاری و امکانات بیشتری نسبت به نسل گذشته خود دارد. بی‌شک گلکسی تب اس 3 را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی 9.7 اینچ در بازار دانست. صفحه‌نمایش با کیفیت خیره‌کننده، چهار اسپیکر هوشمند، ضخامت اندک 6 میلی‌متری، باتری بادوام با قابلیت شارژ سریع برخی از نکات خوب تبلت است. همچنین برخلاف آیپد پرو خریداران گلکسی تب اس 3 نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای خرید قلم هوشمند تبلتشان ندارند چراکه نسل جدید قلم S-Pen جزو یکی از محتویات درون جعبه این تبلت است. البته برای استفاده از کیبورد فیزیکی همانند آیپد باید مبلغ جداگانه‌ای را صرف خرید آن کنید.

    #گزارش‌بازار

    نسخه LTE گلکسی تب اس 3 به تازگی وارد بازار کشورمان شده است که در انتهای مطلب می‌توانید از قیمت آن مطلع شوید. اگر چه این تبلت هنوز با پشتیبانی و گارانتی رسمی به دست خریداران نمی‌رسد اما از قیمت مناسبی برخوردار است و خبری از قیمت‌های کاذب و نجومی نیست، گرچه ممکن است با عرضه رسمی Galaxy Tab S3 شاهد افت قیمت نسبی این محصول باشیم.
    ویژگی‌های برتر Galaxy Tab S3 ✔︎

    نسل جدید قلم هوشمند S-Pen با دقت بالا
    چهار اسپیکر استریو هوشمند با مهندسی ساخت AKG/HARMAN
    اولین تبلت در جهان با نمایشگر HDR جهت پخش ویدئو‌های اچ‌دی‌آر
    درگاه USB-C 3.1 با سرعت بالا انتقال اطلاعات و قابلیت شارژ سریع
    سرعت انتقال داده‌ها‌ی بالا به صورت بی‌سیم به لطف وای‌فای 802.11ac دو باند و LTE Cat.6
    باتری 600 میلی‌آمپری بادوام بالا
    سیستم‌عامل به‌روز (اندروید 7)
    ویژگی‌های منفی Galaxy Tab S3 ✘

    کیفیت دوربین اصلی و سلفی نه چندان مناسب
    حمل دشوار S-Pen به دلیل نداشتن محافظ جداگانه یا فضا تعبیه شده درون تبلت برای به همراه داشتن آن (همانند Note5)
    نداشتن گواهی‌نامه ضدآب

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر