ال‌جی V۳۰ بدنه شیشه‌ای دارد

عصر کالا- انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی گوشی V۳۰ را در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ معرفی کند.

ال‌جی V۳۰ بدنه شیشه‌ای دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، از آنجایی که چیز زیادی تا معرفی این تلفن همراه هوشمند باقی‌نمانده، شایعات مختلفی از آن به بیرون درز کرده است. در جدیدترین شایعات گفته شده پرچم‌دار جدید ال‌جی به شارژ بی‌سیم مجهز شده که می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان جذاب باشد. این ویژگی روی مدل‌های قبلی سری v قرار نداشت.

    در ادامه گفته شده گوشی قاب پشتی گوشی وی 30 از شیشه خواهد بود. البته این ویژگی را قبلا در گوشی g6 دیده بودیم و حالا ال‌جی می‌خواهد آن را روی محصولات بیشتری قرار دهد. به نظر می‌رسد که نسل جدید گوشی‌های سری v بدنه‌ای یک‌پارچه خواهند داشت و بعید به نظر می‌رسد که بتوان باتری آن‌ را تعویض کرد.

    تلفن همراه هوشمند ال‌جی V30 همانند دو گوشی V20 و G6 به دوربین دوتایی مجهز شده است. به احتمال زیاد از تراشه اسنپ‌دراگون 835 یا اسنپ‌دراگون 836 راهی بازار خواهد شد. قبلا تصویری از این محصول به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد دو صفحه نمایش برای V30 در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش دوم همیشه روی‌ گوشی‌های سری V وجود داشت و به نظر می‌رسد که روی گوشی V30 قابلیت‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر