با کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ جلوی گرم شدن زمین را بگیرید

عصر کالا- کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ با استفاده از گازهای دوستدار اوزون به یکی از محصولات پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست تبدیل شده و می‌تواند جلوی گرم شدن زمین را بگیرد.

با کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ جلوی گرم شدن زمین را بگیرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، استفاده از کولرهای گازی به دلایل متنوع، روز به روز در حال افزایش است و در ایران هم این کولرها به جایگزین مناسبی برای کولرهای آبی تبدیل شده‌اند. جدا از نحوه عملکرد، کارکرد و ویژگی‌های این کولرها، نکته مهمی در خصوص استفاده از کولرهای گازی و ارتباط آن با حفظ محیط زیست وجود دارد که شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌هایی که به استفاده از این نوع کولر رو آورده‌اند لازم است به آن توجه کنند.

    همگام با محیط زیست

    چنانچه کمک به جلوگیری از گرمایش زمین برای شما اهمیت داشته باشد و در عین حال به دریافت و حفظ استاندارد ایزو 14001 اهمیت می‌دهید، باید بدانید سامسونگ با استفاده از گازهای دوستدار اوزون در محصولات خود به خصوص کولر گازی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست، به شما کمک خواهد کرد که از جمله این محصولات می‌توان به کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ اشاره کرد.
    اقدام شرکت Samsung برای استفاده از گازهای اوزون فرندلی یا دوستدار لایه اوزون به تعهدی بازمی‌گردد که بیست سال پیش تحت عنوان پروتکل مونترال برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لایه اوزون میان کشورهای مختلف امضا شد و بر اساس آن بیش از 190 کشور نسبت به منع استفاده از موادی که منجر به تولید گازهای آلاینده‌ جو می‌شود، متعهد شدند. اگرچه استفاده از گازهای دوستدار لایه اوزون در حال حاضر به عنوان یک مزیت به حساب می‌آید اما از چند سال آینده استفاده از این گازها اجباری خواهد شد.

    اما در عین حال به دلیل استفاده از گاز R410A که به حفظ محیط زیست در کولرهای گازی جدید کمک می‌کند، استحکام قطعات کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ بالا رفته است. از آنجایی که این گاز، فشار فوق‌العاده‌ای دارد، کولرهای گازی جدید برای مطابقت با استفاده از این گاز، از استحکام بیشتری نسبت به کولرهای گازی قدیمی برخوردارند.
    کمک به سلامت افراد با کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ

    کولرهای گازی S-Inverter سامسونگ ویژگی دیگری نیز دارند و آن برخورداری از فیلترهای سه گانه از بین برنده گردوغبار، ذرات معلق در هوا و ذرات آلرژی‌زاست. این فیلترها 100 درصد هوای ورودی به دستگاه را پوشش می‌دهند و با استفاده از پوشش ضد باکتریال، ضد آلرژی و ضد ویروس، کمک قابل توجهی به سلامت افراد می‌کنند. این فیلترها در آزمایشگاه‌های FITI/KEMTI کره جنوبی و TEA ژاپن مورد آزمایش قرار گرفته و صد در صد تضمین شده است؛ بنابراین با استفاده از کولرهای S-Inverter سامسونگ ، جلوی پراکنده شدن ویروس آنفولانزا در فضا و ذرات آلرژی‌زا و گردوغبار گرفته می‌شود و استفاده از آن خصوصا در محیط‌های اداری که تردد افراد زیاد است می‌تواند به حفظ سلامت محیط کمک قابل توجهی داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر