انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل

عصر کالا- گوگل سال گذشته با ارائه موبایل های پیکسل، تلاش کرد تا راه توسعه سخت افزاری اندروید را به شرکت های سازنده موبایل مجهز به این سیستم عامل نشان دهد و حالا خبر می رسد که تا چند ماه دیگر باید شاهد دو نسخه جدید از پیکسل ها باشیم که گویا با اسم رمز پروژه Taimen و Walleye در خود گوگل شناخته می شوند.

انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، اینطور که منابع مختلف خبر می دهند، Taimen نام رمز پروژه موبایل بزرگتر است که سال پیش پیکسل اکس ال نام داشت. این دستگاه نمایشگری 5.99 اینچی دارد در حالی که طبیعتاً حاشیه های نمایشگر آن به حداقل رسیده اند تا اندازه کلی دستگاه چندان بزرگ به نظر نرسد. پنل نمایشگر آن OLED بوده و شرکت ال جی تامین کننده اش است، ضمن اینکه رزولوشن آن به 1440p می رسد.
    گوگل برای مدل بزرگتر سنگ تمام گذاشته

    در کنار اسنپدراگون 835، موبایل بزرگ گوگل 4 گیگابایت رم به همراه خواهد داشت و مشتریان فقط می توانند آن را در نمونه ای 128 گیگابایتی خریداری کنند. از سوی دیگر خبر می رسد که قرار نیست گوگل از سیستم ماژول دوربین دوگانه در موبایل های خود استفاده کند.
    به نمونه کوچکتر توجه چندانی نشده است

    اما برویم به سراغ Walleye، موبایلی که نسخه کوچکتر است. گفته می شود که این دستگاه نمایشگری 4.97 اینچی دارد که از رزولوشن تمام اچ دی بهره می برد. گویا این تلفن همراه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارد و قرار نیست نمایشگری بدون حاشیه داشته باشد. در عوض، گوگل از حاشیه های بالا و پایین بهره گرفته تا اسپیکرهایی قدرتمندتر و رو به جلو را در پنل جلویی آن جای دهد.

    Walleye از اسنپدراگون 835 و 4گیگابایت رم برخوردار است و با نمونه ای نهایتاً 64 گیگابایتی به دست خریدار خواهد رسید. نکته عجیبی که در مورد موبایل کوچک گوگل به گوش می رسد، عدم تجهیز آن به جک هدفون است در حالی که گویا موبایل بزرگتر با کد Taimen از این درگاه برخوردار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر