آخرین قیمت تلفن همراه در بازار + جدول

عصر کالا- قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۰ مهر را مشاهده می‌کنید.

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار + جدول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تلفن‌های همراه با ابعاد کوچک خود، آنقدر امکانات، ویژگی‌ها و اطلاعات مختلف، متنوع و کارآمدی را در خود جای داده‌اند که عدم استفاده از آن‌ها را غیر ممکن می‌سازد، در حال حاضر با توجه به گرانی تلفن‌های هوشمند، همچنان بازار این دسته از محصولات از رونق نیفتاده و مانند سابق هر روزه تعدادی زیادی برای خرید تلفن همراه، به بازارها مراجعه می‌کنند. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ 20 مهر نگاهی بیندازیم، تمامی قیمت‌ها به تومان است.

    در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

    شرکت سامسونگ
    در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می‌شود که نزدیک به چهار هفته از عرضه آن می‌گذرد و طبق آمار اولیه برخلاف پرچمدار سال گذشته سامسونگ، فروش خوبی دارد. اما جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ مربوط به سری پرچمدار گلکسی A است، در هفته‌های گذشته سه مدل گلکسی A50، A80 و A30 وارد بازار شده‌اند که قیمت مناسبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت هوآوی
    هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت اپل
    شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران 4 یا 5 سال پیش این شرکت در بازار یافت می‌شود. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های در جهان به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت شیائومی
    در حال حاضر سری پرچمدار 2019 شیائومی با نام می 9 و سری پرچمدار سال گذشته این شرکت با نام می 8 در نسخه‌های مختلف با قیمتی بسیار مناسب در بازار موجود است که می‌تواند خیلی از نیاز‌های خریداران را برآورده کند. همچنین مدل‌های میان‌رده با کیفیت این شرکت همچون ردمی نوت 7، ردمی 7 و ردمی نوت نیز از مدل‌های پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت نوکیا
    غول یک دهه پیش صنعت تلفن همراه به جهت عدم موفقیت در ساخت و فروش مدل‌های بالارده، اکثر مدل‌های فعلی خود را در بازار میان‌رده‌ها عرضه کرده و توانسته روند مثبتی را طی کند. میان‌رده‌های این شرکت با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند و مشتریان خاص خود را دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت ال‌جی
    شرکت ال‌جی نیز مانند نوکیا در گذشته جزو قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان محسوب می‌شد که در سال‌های اخیر با ورود برند‌های چینی به بازار کمی افت داشته و مانند گذشته مدل‌های پرفروشی را تولید نمی‌کند. در حال حاضر سه مدل V30 Plus، K8 و Q6 از مهمترین محصولات ال‌جی هستند که در بازار یافت می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت وان‌پلاس
    شرکت وان‌پلاس یکی از کم‌سابقه‌ترین برند‌های حوزه تولید تلفن همراه محسوب می‌شود که تمامی مدل‌های تولیدی آن به عدد 10 نمی‌رسد، اما از همان ابتدا با بازاریابی خوب و تولید محصولات با کیفیت توانست به زودی خود را در بازار رقابتی تلفن همراه مطرح سازد، در حال حاضر پرچمدار جدید این شرکت به نام وان‌پلاس 7 به همراه نسخه پرو این مدل در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت سونی
    سونی تا چند سال پیش یکی از برترین شرکت‌های حوزه تلفن همراه به شمار می‌آمد، البته این شرکت هنوز هم در رده بالایی قرار دارد و مدل‌های باکیفیتی را تولید می‌کند، اما با رشد شرکت‌های چینی، در حال حاضر اخبار زیادی از تلفن‌های هوشمند سونی به گوش نمی‌رسد، اما در هر صورت چندین مدل از این شرکت در بازار ایران یافت می‌شود که از قدرت و قیمت مناسبی بهره می‌برند و می‌توانند انتخاب خوبی برای مشتریان باشند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت اچ‌تی‌سی
    دیگر قربانی رشد حضور شرکت‌های چینی در بازار اچ‌تی‌سی است، این برند تایوانی نیز به همراه سونی و نوکیا در سال‌های پیش به عنوان قدرت‌های اول بازار تلفن هوشمند به شمار می‌آمدند، اما در سال‌های اخیر با کاهش خلاقیت و عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیگر پیشگام این صنعت نبوده و اجازه دادن تا شرکت‌های چینی جای آن‌ها را در بازار پر کنند. البته اچ‌تی‌سی هنوز هم محصولات متنوعی تولید می‌کند و در بازار ایران نیز این مدل‌ها به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

    شرکت جی‌ال‌ایکس
    برای حمایت از تولید ملی می‌توانید اولین و تنها برند تولید ایرانی تلفن همراه را انتخاب کنید، جی‌ال‌ایکس در طی بیش از 10 سال فعالیت خود، مدل‌های هوشمند محدودی تولید کرده، در حال حاضر بسیاری از این مدل‌ها به همراه تولیدات جدید این شرکت در سطح بازار یافت می‌شود، این مدل‌ها کیفیت مطلوبی دارد و تا حدودی می‌توانند رضایت خریداران را جلب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر