ال جی جی پد ۴ هشت اینچی، در کره جنوبی عرضه شد

عصر کالا- تبلت جدید ال‌جی جی پد IV هشت اینچی (LG GPad IV ۸.۰) با نمایشگر فول اچ‌دی و تمرکز بر قابلیت حمل و قیمت مناسب در کره جنوبی عرضه شد.

ال جی جی پد ۴ هشت اینچی، در کره جنوبی عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، بر‌خلاف تبلت‌های خانواده‌ی مدیاپد هواوی، لنوو تب و ایسوس ذن‌پد، تبلت‌های سری ال‌جی جی پد معمولا با قیمت‌های پایینی به بازار عرضه می‌شوند. تبلت‌های ساخت ال‌جی معمولا محصولاتی میان‌رده محسوب می‌شوند که مشخصات فنی و گرایشات جاری بازار در حوزه‌ی تبلت‌ها در آن‌ها دیده نمی‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که تبلت‌های ال‌جی، چه در کشور خانگی این کمپانی یعنی کره‌ی جنوبی و چه در ایالات متحده‌ی آمریکا، موفقیت خوبی تجربه کرده‌اند.

    جی‌پد‌های ال‌جی معمولا ابتدا در کشور کره‌ی جنوبی عرضه می‌شوند و سپس با سرعت توسط یک یا دو اپراتور خدمات‌ ال‌تی‌ای در آمریکا در دسترس مشتریان این کشور نیز قرار می‌گیرند. انتظار داریم همین منوال برای محصول جدید ال‌جی یعنی جی پد IVا0.8 فول اچ‌دی ال‌تی‌ای نیز تکرار شود. دو اپراتور احتمالی برای عرضه‌ی این تبلت در آمریکا، T-Mobile و AT&T خواهند بود؛ چراکه ال‌جی جی پد ایکس 8.0 نیز توسط همین دو اپراتور در ایالات متحده به فروش رسید.

    تبلت ال‌تی‌ای ال‌جی انحصارا با شبکه‌ی اختصاصی این کمپانی یعنی ال‌جی یو پلاس سازگاری دارد و قیمت آن در کره‌ی جنوبی حدود 305 دلار تعیین شده است. البته از آنجا که در حال حاضر مدل کامپکت آنلاک شده‌ی نسل سوم تبلت اندروید مورد بحث با قیمت 240 دلار به فروش می‌رسد، این احتمال وجود دارد که قیمت نسل جدید این محصول در آمریکا در همین حدود باشد.

    تبلت جی‌پد IV هشت اینچی از نظر مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی‌ پیشرفت قابل توجهی نداشته است. این محصول از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 بهره می‌برد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که مدل قبلی این دستگاه به تراشه‌ی اسنپدراگون 615 مجهز شده بود. رزولوشن نمایشگر تبلت مورد بحث همچنان فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و حافظه‌ی رم این محصول 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های فنی جی پد IVا0.8 می‌توان به باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت آن اشاره کرد که برای یک تبلت، کوچک به نظر می‌رسد.

    باتری تعبیه‌شده در این تبلت حتی از باتری گوشی‌ ال‌جی جی 6 کوچک‌تر است. این در حالی است که ضخامت جی 6 (6.9 میلی‌متر) از تبلت جدید ال‌جی کمتر است. علاوه بر این صفحه‌نمایش گوشی جی 6 معادل 5.7 اینچ است که در مقایسه با نمایشگر 8 اینچی تبلت جی پد IVا0.8 به میزان قابل توجهی کوچک‌تر است.

    جی پد IVا0.8 ال‌جی در بخش پشتی و جلویی به دو دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. حافظه‌ی داخلی این محصول 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند، می‌توانند از شیار کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تعبیه‌شده روی این تبلت بهره ببرند و با یک کارت حافظه‌ی جانبی، فضای داخلی ذخیره‌سازی این محصول را افزایش دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید 7.0 نوقا است و علاوه بر این از بلوتوث نسخه‌ی 4.2، میکرو یو‌اس‌بی، جی‌پی‌اس، میراکست، وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac و شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های محصول یادشده می‌توان به ناک‌کد و حالت استفاده‌ی آسان اشاره کرد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر