سامسونگ گلکسی (On۷ Pro (۲۰۱۷ در GFXBench رویت شد

عصر کالا- ماه جولای سال ۲۰۱۶، سامسونگ از اسمارت‌فونی جدید موسوم به گلکسی On۷ Pro رونمایی کرد. این اسمارت‌فون مختص بازارهای در حال توسعه نظیر هند بود. به تازگی وب‌سایت بنچمارک GFXBench مشخصات یک اسمارت‌فون را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد نسخه به‌روزشده گلکسی On۷ Pro باشد.

سامسونگ گلکسی (On۷ Pro (۲۰۱۷ در GFXBench رویت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از آی‌تی رسان، بر اساس اطلاعات منتشر شده نمایشگر این اسمارت‌فون به نسبت نسل قبلی 0.2 اینچ افزایش یافته و به 5.7 اینچ رسیده است. هم‌چنین وضوح نمایشگر اسمارت‌فون مذکور در نسخه به‌روزشده از اچ‌دی به فول اچ‌دی ارتقا یافته است. محافظت از این نمایشگر را گوریلا گلس بر عهده دارد.

    در حالی که در نسل اول گلکسی On7 Pro از چیپست اسنپدارگون 410 استفاده شده بود، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است نسخه به‌روزشده را به پردازنده مدیاتک مجهز کند. با توجه به مشخصات اعلام شده توسط GFXBench، گلکسی (On7 Pro (2017 از پردازنده P20 MT6757 استفاده می‌کند که هشت هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز دارد و رابط گرافیکی به کار رفته در آن Mali-T880MP2 است. حافظه رم این اسمارت‌فون 3 گیگابایت است که با 50 درصد از مدل‌های معرفی شده در سال گذشته مشترک است. حافظه داخلی این اسمارت‌فون نیز 16 یا 32 گیگابایت خواهد بود.

    در گلکسی (On7 Pro (2017 هر دو دوربین 13 مگاپیکسلی هستند، این درحالی است که در نسخه اصلی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. اگرچه این اسمارت‌فون ممکن است به NFC مجهز نباشد اما می‌توان انتظار داشت که به اسکنر اثرانگشت و پورت USB نوع C مجهز شده باشد. از آن‌جا که این اسمارت‌فون در یک بنچمارک رویت شده است، می‌توان انتظار داشت که معرفی آن در آینده‌ای نزدیک انجام بپذیرد، هر چند در حال حاضر سامسونگ مشغول آماده سازی دو پرچم‌دار خود برای ورود به بازار است و این موضوع می‌تواند عرضه اسمارت‌فون‌های جدید را تحت تاثیر قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر