تجهیز پرچمداران جدید گوگل به شارژر بی‌سیم

عصر کالا- گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل، پیکسل ۳ ایکس ال، به شارژر بی‌سیم مجهز خواهد بود.

تجهیز پرچمداران جدید گوگل به شارژر بی‌سیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, این روزها که گوشی‌های هوشمند و پرچمدار جدید و متنوع بسیاری از سوی تولیدکنندگان برتر تکنولوژی در جهان رونمایی و عرضه می‌شود، یکی از قابلیت‌های جدید و منحصر بفردی که می‌تواند در جذب مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند موثر باشد، شارژر بی‌سیم و وایرلس است.

    پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر عرضه و معرفی زودهنگام و همچنین تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی‌های جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) و صفحه نمایش بدون حاشیه کناری مجهزاند.

    حالا یکی از اعضای فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری XDA-Developers اعلام کرده که این پرچمداران جدید گوگل قرار است به شارژر بی‌سیم نیز مجهز شوند و تجربه فوق العاده راحت و سریعی را برای کاربرانشان به ارمغان بیاورند.

    نسل قبلی گوشی‌های گوگل علی‌رغم جذابیت ظاهری و همچنین قابلیت‌های منحصر بفرد، نتوانست چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت برساند و به همین دلیل نیز سهم قابل توجهی از بازار را کسب نکرد.

    گوشی پیکسل 3 که نسخه کوچک‌تر این نسل جدید از گوشی‌های گوگل است، طراحی متفاوتی دارد که البته همچون نسل پیشین خود، این تفاوت‌ها از جلوی گوشی قابل رویت و تشخیص نخواهد بود.

    گوشی‌های جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی ( Android P) و همچنین تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز باشند. طبق گزارش‌های منتشره، این دو گوشی جدید احتمالا در فصل پائیز سال جاری 2018 میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر