رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان

عصر کالا- یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.

رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، یک شرکت اسپانیایی فعال در زمینه تولید محصولات آموزشی – در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 که هم اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، از یک گوشی هوشمند مخصوص کودکان رونمایی کرد.
    این گوشی جدید از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و به والدین کودکان این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوانند فعالیت فرزندشان را کنترل و مدیریت کرده و تعیین کنند که چه زمانی می‌تواند از گوشی خود استفاده کند.
    این گوشی هوشمند اندرویدی که فون کید (phoneKid ) نام دارد، امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که پدر و مادرها قادر خواهند بود به وسیله آن نام و نوع اپلیکیشن‌های مورد استفاده، میزان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی جدید، تماس با مخاطبین و شماره های ناشناس و غیره را کنترل کرده و از همه این موارد آگاه و مطلع باشند.
    اما از دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند جدید، امکان فعال‌سازی قابلیت study mode یا حالت درس خواندن است. با فعال کردن این حالت، گوشی مذکور هیچ گونه اتصالی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت و والدین می‌توانند مطمئن باشند که فرزندشان هیچ دسترسی به مواردی که حواسشان را از درس خواندن پرت می‌کند، ندارد. در حالت study mode کودک تنها قادر است به ماشین حساب و مایکروسافت ورد که ممکن است هنگام درس خواندن به کارش بیاید، دسترسی داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر