موبایل نوکیا ۹ در بنچمارک آنتوتو رویت شد

عصر کالا- همانطور که قطعاً از پیش می دانید، «نوکیا ۹» قرار است در نقش مدل پرچمدار و قدرتمند خانواده اسمارت فون های تحت برند نوکیا که توسط HMD توسعه یافته و عرضه می شوند ظاهر گردد.

موبایل نوکیا ۹ در بنچمارک آنتوتو رویت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از بولتن؛ همانطور که قطعاً از پیش می دانید، «نوکیا 9» قرار است در نقش مدل پرچمدار و قدرتمند خانواده اسمارت فون های تحت برند نوکیا که توسط HMD توسعه یافته و عرضه می شوند ظاهر گردد. یک هفته پیش، این دستگاه در پایگاه داده Geekbench رویت شد و در دو تست تک هسته ای و چند هسته ای، امتیازات تحسین برانگیز 2255 و 7770 را از خود به جای گذاشت. حالا به تازگی این دستگاه راه خود را به بنچمارک AnTuTu نیز باز کرده که برخی از مشخصات سخت افزاری آن را مشخص ساخته است.

    نوکیا 9 که با شماره مدل TA-1004 شناخته می شود، بنابر لیست AnTuTu به نمایشگری با رزولوشن 1440x2560 مجهز شده؛ اگرچه ابعاد نمایشگر در بنچمارک مورد اشاره مشخص نیست اما احتمال می رود که ابعاد آن به 5.3 اینچ برسد.

    همانطور که می توان انتظار داشت، چیپست پرچمدار اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود که خود به پردازنده ای هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 تجهیز شده است.

    موبایل نوکیا 9 در بنچمارک آنتوتو رویت شد؛ اسنپدراگون 835 و اندروید 7.1.1 نوقا

    علاوه بر این ها، از دیگر مشخصات سخت افزاری نوکیا 9 می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد؛ ناگفته نماند که اندروید 7.1.1 نوقا نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است. نوکیا 9 احتمالاً در تاریخ نامعلومی طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر