در نمایشگاه IFA۲۰۱۹;

نوکیا از ۲ موبایل میان رده رونمایی کرد

عصر کالا- نوکیا در نمایشگاه IFA۲۰۱۹ برلین از دو موبایل میان رده جدید با نمایشگر ۶.۳ اینچی رونمایی کرد. علاوه بر آن از یک دستگاه تاشو نیز رونمایی شد.

نوکیا از ۲ موبایل میان رده رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت HMD Global در نمایشگاه IFA2019 از دو موبایل میان رده جدید رونمایی کرد. این دستگاه ها «نوکیا 6.2» و «نوکیا 7.2» نام دارند.

    در این میان شرکت های چینی نیز از تعداد زیاد موبایل رونمایی کردند. هر دو موبایل نوکیا مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی فول اچ دی هستند. همچنین باتری هر دو دستگاه نیز 3500 میلی آمپری است.

    در کنار این موارد حسگر اثر انگشت (پشت دستگاه ها)، 3 دوربین پشتی در هر دو دستگاه وجود دارد. سیستم عامل آنها نیز اندروید 9 پای است که قابلیت ارتقا به اندروید 10 را دارد.

    نوکیا 7.2 در مقایسه با 6.2 قدرتمندتر است. در این موبایل از تراشه اسنپ دراگون 660 استفاده شده است. همچنین مشتریان می توانند از دو گزینه RAM چهار یا 6 گیگابایتی با حافظه ذخیره 64 یا 128 گیگابایتی انتخاب کنند. پشت این دستگاه نیز 3 دوربین نصب شده که یکی از آنها 48 مگاپیکسلی است. نوکیا 7.2 از پایان سپتامبر عرضه می شود.

    از سوی دیگر در نوکیا 6.2 از تراشه اسنپ دراگون 636 کوالکام استفاده شده است.

    نوکیا 6.2 همچنین دارای دو گزینه است. یک نسخه آن مجهز به 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. پشت این دستگاه 3 دوربین 16، 8 و 5 مگاپیکسلی و جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه با گنجایش 2 سیمکارت عرضه می شود.

    نوکیا در کنار این دو  موبایل از یک دستگاه تاشو نیز رونمایی کرد. موبایل تاشو نوکیا 2720 مجهز به استاندارد 4G با نمایشگر 2.8 اینچی است که به دستیار گوگل، گوگل مپس، یوتیوب، واتس اپ و فیس بوک نیز دسترسی دارد.

    نمایشگر آن لمسی نیست و بنابراین در آن از یک کیبورد استفاده شده است. روی دستگاه نیز یک نمایشگر کوچک وجود دارد که تاریخ و شماره تماس دریافتی را نشان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر