گوشی اچ تی سی یو ۱۱ این بار در Geekbench رویت شد

عصر کالا- گوشی اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U ۱۱) با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در Geekbench رویت شده است. این گوشی که از لبه هایی حساس بهره میبرد در ۲۶ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

گوشی اچ تی سی یو ۱۱ این بار در Geekbench رویت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت، دقیقا یک ماه پیش بود که ما گزارشی مبنی بر رویت گوشی اچ تی سی یو 11 در وب سایت امتیازگیری AnTuTu را منتشر کردیم. حالا گوشی پرچمدار آینده کمپانی اچ تی سی در وب سایت معتبر Geekbench رویت شده است. در حالی این گوشی با نام HTC CBP در گیک بنچ رویت شده است که دقیقا با همین نام در آنتوتو ما آن را مشاهده کرده بودیم و بار دیگر بر مشخصات فنی منتشر شده توسط آن سایت حکم تاییدی می‌زند. از مهم‌ترین این مشخصات که پیشتر از آن مطلع شده بودیم باید به استفاده از مدرن‌ترین و قدرتمندترین چیپست کمپانی کوالکام، اسنپدراگون 835 اشاره کرد. مدلی که برای آزمایش مورد استفاده قرار گرفته بود حاوی یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز بود.
    گیک بنچ همچنین عنوان می‌کند که گوشی اچ تی سی یو 11 از یک رم 4 گیگابایتی همراه با پلتفرم اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیشفرض بهره می‌برد. پرچمدار آینده تایوانی‌ها موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1912 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 6137 را به نام خود ثبت کند. گفته می‌شود که این گوشی در تاریخ 16 مه (26 اردیبهشت ماه) معرفی خواهد شد.
    سایر مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11

    چندی پیش اطلاعات اولیه‌ای از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد که حاکی از مجهز بودن این گوشی به قابلیت بسیار جذابی به نام “Edge Sense” یا لبه‌های حساس بود. این می‌تواند به کاربران اجازه دهد زمانی که در اپلیکیشن خاصی هستند، با لمس لبه‌های کناری نمایشگر عملکردهای مختلفی را در قالب یک منوی بازشو به اجرا دربیاورند. از دیگر مشخصاتی که پیشتر در ارتباط با گوشی اچ تی سی یو 11 شنیده‌ایم باید به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی قدرتمند 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین از آنجایی که عمر باتری اینک به یکی از مهم‌ترین مسائل در گوشی های هوشمند تبدیل شده است، احتمالا تایوانی‌ها از یک باتری عظیم با زمان عمری بالا در زیر قاب این گوشی استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر