سامسونگ به بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی تهران می‌آید

عصر کالا- تهران تا کمتر از یک ماه دیگر میزبان اولین دوره «نمایشگاه و همایش‌های صنعت بازی تهران» خواهد بود.

سامسونگ به بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی تهران می‌آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این نمایشگاه قرار است میزبان تعدادی از برترین چهره‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید بازی باشد. هدف از این رویداد که با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت فرانسوی گیم کانکشن (Game Connection) برگزار می‌شود، ایجاد ارتباطات لازم برای جهانی کردن صنعت بازی ایران عنوان شده است.

    شرکت سامسونگ قصد دارد با مانیتورهای گیمینگ جدیدش در این رویداد حضور پیدا کند. یکی از این محصولات مانیتور گمینگ جدید این شرکت یعنی مدل C27FG70 است.

    این مانیتور 27 اینچی خمیده با زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع 1 میلی‌ ثانیه‌ است. در عین حال نرخ بروزرسانی تصویر یا همان Refresh Rate در این نمایشگر به 144 هرتز رسیده و در نتیجه به کاربر امکان می‌دهد بدون مشاهده هیچگونه لگ یا توقف در تصویر، به بازی کردن مشغول شود.

    این مانیتور مخصوص بازی نیز با مجهز بودن به فناوری کوانتوم دات تا 125٪ طیف نور sRGB، بویژه سبز و قرمز تیره را پوشش می‌دهد که حتی در برابر نور شدید نیز کاملا دقیق و واضح دیده می‌شوند. به این ترتیب در هر کاربردی، از بازی تا مرور اینترنت و تماشای فیلم، تصویری با رنگ‌های زنده را مشاهده خواهید کرد.

    وجود حالت‌های بازی از پیش تعریف شده در تنظیمات این مانیتور باعث شده که سطح گامای سیاه، نرخ کنتراست و وضوح تصویر برای حالت‌های FPS, RTS, RPG و AOS را بصورت فوری و خودکار به بهترین حالت تغییر داد و در تمامی صحنه‌ها، بدون توجه به نوع بازی، بهترین تصویر را مشاهده کرد.

    نسبت کنتراست 3000:1 این مانیتور، بهترین نسبت موجود در مانیتورهای این رده است و در عین حال فناوری پیشرفته پنل VA سامسونگ نیز میزان برون رفت نور را از کل صفحه نمایش و گوشه‌های آن به حداقل ‌رسانده و در نتیجه چه در نور شدید یا نور بسیار کم، رنگ سیاه کاملا تیره و رنگ سفید کاملا روشن دیده می‌شوند.

    جدا از انحنای صفحه نمایش، حالت محافظ چشم Eye Saver Mode نیز با کاهش نور آبی، میزان خستگی چشم را به حداقل می‌رساند. نور آبی بیش از هر نور دیگری شبکیه چشم را تحریک می‌کند.

    این مانیتور از اصلی‌ترین محصولاتی خواهد بود که شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت بازی تهران یا Tehran Game Convention 2017 به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. نمایشگاه تهران از پنج‌شنبه 15 تا جمعه 16 تیر ماه 1396 در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    ثبت نام برای حضور در نمایشگاه، کلاس‌ها و کنفرانس‌های این مراسم از طریق این سایت برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر