بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فراخوان و تعویض گلکسی نوت ۷

عصر کالا- در پی فراخوان جمع آوری سامسونگ به دلیل مشکلات انفجار باتری گلکسی نوت ۷ فراخوان جمع‌آوری آن شرکت سامسونگ ایران نیز بیانیه رسمی خود را در این مورد منتشر کرد..

بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فراخوان و تعویض گلکسی نوت ۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین، سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت 7 را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی‌ها برایشان فراهم شود.

    به دنبال انتشار گزارش‌هایی در خصوص بروز مشکل در استفاده از گلکسی نوت 7، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاه‌هایی که به دست مشتریان می‌رسند، عاری از هرگونه عیب و نقص هستند. هرچند این محصول هنوز به‌طور رسمی در ایران عرضه نشده است، اما سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که روز 15 شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.

    در بیانیه‌ای که پیش از این شرکت سامسونگ روز 11 شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا 35 عدد از گوشی‌های گلکسی نوت7 با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تیم مهندسان سازنده گلکسی نوت 7 به سرعت برای حل این مشکل اقدام کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد کمی از گوشی‌ها مشکلاتی در سلول‌ باتری‌های‌شان وجود داشته است. سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت 7 در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت، دوباره گلکسی نوت 7 را آزمایش کرده و از سلامت گوشی‌ها اطمینان حاصل کند.

    اگرچه عرضه گلکسی نوت 7 در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

    به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت 7 تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز 29 شهریورماه 1395 با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت7 می‌توانند گوشی‌های خود را تعویض یا مرجوع کنند.

    در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت7 از طریق وب‌سایت www.SAMSUNG.com  و روابط عمومی این شرکت، اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر