در آلمان؛

موبایل میت ۳۰ بدون اپلیکیشن های گوگل رونمایی شد

عصر کالا- شرکت هواوی در مراسمی در آلمان از ۴ موبایل سری میت ۳۰ همراه یک تلویزیون هوشمند و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما در سری میت۳۰ اثری از اپلیکیشن های گوگل دیده نمی شود.

موبایل میت ۳۰ بدون اپلیکیشن های گوگل رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت هواوی  با وجود ادامه تنش های تجاری با آمریکا و تحریم های این کشور، به طور رسمی از چند دستگاه جدیدی رونمایی کرد از جمله یک موبایل جدید، ساعت و تلویزیون هوشمند با وضوح 4K.

    این شرکت دستگاه های خود را  در مونیخ آلمان رونمایی کرد که شامل سری «میت30» با چهار موبایل بود. این سری شامل  میت30، میت 30 پرو، میت30  5G و  پورشه دیزاین میت 30  آر اس.

    تاریخ  دقیق عرضه هیچ کدام از این دستگاهها اعلام نشده اما کارشناسان پیش بینی می کنند با توجه به تنش تجاری میان چین و آمریکا،  موبایل های  جدید هواوی به این کشور ارسال نمی شود.

    قیمت پایه میت 30 از 880 دلار شروع می شود. همچنین بهای میت 30 پرو حدود 1200 دلار و بهای مدل 5Gآن 1300 دلار است. تنها نکته متمایز میت 30 پرو و میت 30 5G، قابلیت اتصال به شبکه جدید اینترنت موبایل در موبایل دوم است.

     

    قیمت پورشه دیزاین میت30  آر اس  نیز حدود 2300 دلار است. پشت این دستگاه قابی چرمی دارد و علاوه بر آن مجهز به 12 گیگابایتRAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

      میت 30 و میت 30 پرو مجهز به طیف دوربین Halp Ring هستند.  این ماژول دوربین در پشت دستگاه و به شکل یک دایره قرار دارد.

    یکی از نکات متمایز این دو دوربین مربوط به کیفیت بالاتر دوربین نسخه پرو است. علاوه برآن نمایشگرهای آنها نیز متمایز است. میت30 پرو دارای نمایشگر تماس صفحه  است و برای تنظیم صوت دستگاه می توان گوشه های دستگاه را لمس کرد. زیرا با وجود نمایشگر تمام صفحه کلید های فیزیکی باید حذف می شدند.

    نکته مهم آنکه در موبایل های جدید هواوی از اپلیکیشن ها و سرویس های  گوگل استفاده نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر