آیفون ۲۰۱۸ احتمالا گران‌ترین گوشی اپل می‌شود

عصر کالا- درباره قیمت آیفون ۲۰۱۸ نظریات جدیدی مطرح شده که کاملا در تضاد با قبلی‌هاست.

آیفون ۲۰۱۸ احتمالا گران‌ترین گوشی اپل می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین, با عرضه آیفون x در سال 2017 که 999 دلار قیمتش بود و برای مدل 256 مگابایتی قیمتش تا 1149دلار هم بالا رفت. شرکت اپل گرانقیمت‌ترین گوشی خودش را عرضه کرد. همان موقع گزارش‌هایی از عدم استقبال کافی از آخرین گوشی اپل بخاطر قیمت بالایش منتشر شد. البته تیم کوک معتقد بود که اپل سود کرده است.

    همه این‌ها باعث شد گمانه‌زنی شود که اپل برای اینکه امسال دوباره فروش درخشان داشته باشد قیمت‌هایش را پایین بیاورد اما بنظر می‌رسد که خبر چندان صحت نداشته است. اما تحلیلگران UBS، استیون میلونوویچ و بنجامین ویلسون نظر دیگری دارند.

    طبق داده‌هایی که از تاریخچه اپل به دست آمده و براساس اظهارنظرهای کارمندان سابق این شرکت، وقتی اپل قیمتی را در بازار تثبیت می‌کند معمولا آن را نگهمیدارد و از آن پایین‌تر نمی‌آید. این اطلاعات به این معناست که نه تنها احتمال دارد اپل همان قیمت آیفون X را نگهدارد که حتی ممکن است کمی مبلغ گوشی جدید را بالاتر ببرند تا فروش آیفون X سال 2017 جبران شود.

    اگر فرض را بر این بگیریم که تحلیلگران درست ارزیابی کرده‌ باشند آیفون X که امسال به بازار عرضه خواهد شد با مبلغ پایه 1100دلار به فروش خواهد رسید. با توجه به اینکه اپل هنوز خبر قطعی درباره گوشی سال 2018 نداده است بیایید امیدوار باشیم که بهترین اتفاق برای مشتریان پروپاقرص این کمپانی رقم بخورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر