تعمیر گلکسی اس ۸ سامسونگ آسان نیست

عصر کالا- بررسی های iFixit نشان می‌دهد که تعمیر گلکسی اس ۸ سامسونگ در صورت مشکل پیدا کردن، چندان آسان نیست و امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را به آن داده است.

تعمیر گلکسی اس ۸ سامسونگ آسان نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام،گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ رسما 21 آوریل معرفی شدند اما تاکنون تنها به دست برخی مشتریان خوش‌شانس رسیده‌اند. بررسی‌ها و ویدیوهای زیادی تاکنون ازین گوشی‌ها منتشر شده است اما اگر دوست دارید بدانید در دل گلکسی اس‌های جدید سامسونگ چه سخت‌افزاری قرار دارد بهتر است به‌سراغ iFixit بروید.

    همانطور که انتظار می‌رود این موسسه نیز تایید کرده است که سخت‌افزار داخلی اس 8 و اس 8 پلاس بسیار به هم شباهت دارد. تفاوت آنها تقریبا ظاهری است البته به جز باتری بزرگتری که درون اس 8 پلاس جای گرفته است.

    iFixit اشاره می‌کند که ساختار شیشه روی شیشه(که با چسب محکم پوشانده شده) باز کردن بدنه گلکسی اس 8 را دشوار کرده است. درحالی که برخی از بخش‌های این گوشی بدون آسیب زدن به سایر قطعات جدا می‌شوند، جدا کردن بخش‌هایی همچون باتری اصلا آسان نیست یا امکان جدا کردن صفحه نمایش گوشی بدون آسیب دیدن نمایشگرهای خمیده گوشی تقریبا غیر ممکن است. به هر حال هر دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس امتیاز تعمیرپذیری 4 از 10 را کسب کرده‌اند؛ امتیازی که نشان می‌دهد تعمیر کردن این گوشی چندان آسان نیست و اگر گوشی شما نیاز به تعمیر داشت نباید شخصا اقدام به تعمیرش در خانه بکنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر