ارزان‌ترین و کارآمدترین شارژر برای محصولات جدید اپل

عصر کالا- شارژر یوگرین که به‌عنوان ابزاری جانبی برای شارژ اپل واچ‌ها عرضه‌ شده، از دید کاربران و کارشناسان، بسیار اقتصادی و مفید تلقی شده و توانسته است مجوز MFi را نیز دریافت کند.

ارزان‌ترین و کارآمدترین شارژر برای محصولات جدید اپل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  این شارژر علاوه بر تجهیز به ماژول شارژ مغناطیسی درونی، از درگاه یواس‌بی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال کابل آیفون خود به این دستگاه، اپل واچ و آیفون را به‌صورت هم‌زمان شارژ کنند.

    از نقطه نظر فنی،‌این شارژر که عموماً برای شارژ اپل واچ‌ها عرضه‌ شده است می‌تواند باتری 10 درصدی اپل واچ را در بازه زمانی 3 الی 4 ساعته تا 100 درصد شارژ کندو با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه، و نیز امکاناتی نظیر شارژ هم‌زمان آیفون‌ها و اپل واچ توانسته است به‌عنوان ارزان‌ترین و کارآمدترین شارژر تائید شده، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

    گفتنی است یو گرین از لحاظ کیفیت و امنیت نیز در جایگاه بسیار مناسبی قرارگرفته است. برای مثال مواد بکار رفته در ساخت آن ضدشعله بوده و نیز دستگاه‌های مربوط به تنظیم ولتاژ نیز در آن تعبیه‌شده‌اند.

    از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی فوق‌العاده فشرده آن یاد کرد که باعث شده جای بسیار کمی را اشغال کند و می‌تواند جایگزین مناسبی برای شارژرهای اصلی در سفر و در محل کار کاربران باشد و کمپانی تولیدکننده این شارژر، اصل رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قار داده و در همین راستا نیز ضمانت تعویض بمدت یک سال و نیم، و همچنین ضمانت تعمیر مادام‌العمر را در بسته این شارژر گنجانده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر