فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر

عصر کالا- گوشی «۸۸ Tauri Dual SIM» عنوان گوشی موبایلی است که برند «تونینو لامبورگینی» آن را تولید و در اختیار کاربران قرار داده است.

فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، این گوشی موبایل با داشتن امکانات مختلفی، همچون پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت پرسرعت، دوربین اصلی 20مگاپیکسلی و بدنه‌ای از جنس چرم و فلز، در دسته‌ی محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد. در ساخت این محصول از صفحه‌نمایشی 5.0اینچی با رزولوشن 1920×1080 بهره گرفته شده است که با توجه به ابعادش تراکم پیکسلی 443 پیکسل بر هر اینچ را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است.

    لامبورگینی برای این محصول، حافظه داخلی 64گیگابایتی در نظر گرفته است که بدون پشتیبانی از کارت حافظه می‌تواند فضای کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران بگذارد. باوجوداین، می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه‌ی microSD این ظرفیت را تا 128 گیگابایت افزایش داده و بسیاری از فایل‌های موردنیاز خود را در گوشی موبایلتان به همراه داشته باشید. 88 Tauri در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم، تراشه‌ای از نوع کوالکام «اسنپدراگون 801» دارد که در مرکز آن، پردازنده‌ای 4هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.

    این گوشی در بازار تهران با قیمت 23 میلیون 500 هزار تومان عرضه میشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر