اپل iPad ۴ معیوب شما را با iPad Air ۲ تعویض می‌کند

عصر کالا- کمپانی اپل iPad ۴ را در سال ۲۰۱۲ روانه بازار کرد. این تبلت اولین دستگاه اپل بود که به پورت لایتینگ مجهز شده بود و به نسبت نسل قبلی در بخش گرافیک و پردازش بهبود زیادی یافته بود. حالا این کمپانی جهت افزایش رضایت مشتریانش، دستگاه‌های معیوب این مدل را با iPad Air ۲ تعویض می‌کند.

اپل iPad ۴ معیوب شما را با iPad Air ۲ تعویض می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، به تازگی مشخص شده است که واحدهای تعمیرات اپل، نسخه‌های معیوب iPad 4 را که از تاریخ 30 مارس برای تعمیر به این مراکز ارسال شوند، با یک نسخه iPad Air 2 تعویض خواهد کرد. معرفی iPad Air 2 به سال 2014 بازمی‌گردد، این تبلت از پردازنده A8X اپل استفاده می‌کند و به دو گیگابایت رم مجهز شده است. نمایشگر به کار رفته در آی‌پد ایر2، 9.7 اینچی است و وضوح آن به 1536 در 2048 پیکسل می‌رسد. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی است و در بخش سلفی از یک سنسور 1.2 مگاپیکسلی استفاده شده است. وظیفه تولید نیرو در این تبلت را یک باتری 7340 میلی‌آمپری بر عهده دارد. در هر حال، ارتقای آی‌پد 4 به آی‌پد Air 2 می‌تواند تغییرات زیادی را به همراه داشته باشد.

    ضخامت آی‌پد iPad Air 2 تنها 6.1 میلی‌متر است، این به معنای کاهش 1.4 میلی‌متری ضخامت به نسبت نسخه پایه آی‌پد ایر و 3.3 میلی‌متری به نسبت آی‌پد 4 است. کاربرانی که تمایل به تعویض داشته باشند، می‌توانند یک نسخه طلایی رنگ از iPad Air 2 را دریافت کنند که اولین تبلت اپل بود که با این رنگ روانه بازار شد. علاوه بر این، iPad Air 2 در نسخه 32 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است، بنابراین با این تغییر تبلت شما در همه زمینه‌ها ارتقا خواهد یافت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر