فهرست رتبه بندی بهترین گوشی های هوشمند منتشر شد

عصر کالا- رتبه بندی بهترین گوشی های هوشمند با در نظر گرفتن نسبت قیمت به امکانات تلفن، منتشر شد.

فهرست رتبه بندی بهترین گوشی های هوشمند منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از Business Insider، در رتبه اول این فهرست، تلفن هوشمند چینی OnePlus 7T قرار دارد که در بین گوشی های هوشمند اندرویدی در سال 2019 بهترین عملکرد را داشته، از طراحی زیبا، دوربین عالی و هوشمندی خوبی برخوردار است.

    در جایگاه دوم در این لیست آیفون 11 اپل قرار دارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی عالی، پردازنده قدرتمند و همچنین دوربین با عملکرد بالا است.

    در رتبه سوم مدل دیگری از OnePlus به نام 7 Pro قرار دارد. این نشریه نشان می دهد که این تلفن با پردازنده قدرتمند، دوربین خوب و همچنین عملکرد فوق العاده سریع حسگرهای لمسی و تشخیص چهره متمایز می شود.

    20 گوشی هوشمند برتر جهان مشخص شدند
    © REUTERS / Beck Diefenbach
    20 گوشی هوشمند برتر جهان مشخص شدند

    رتبه چهارم را دو گوشی از گوگل، Pixel 3a  و Pixel 3a XL  از آن خود کردند. این تلفن ها مطابق رتبه بندی، از عملکرد خوب، هوشمندی مناسب برخوردار بوده و مجهز به نمایشگرهای OLED هستند.

    در جایگاه پنجم، مدل دیگر OnePlus، 6T  قرار گرفت.  مانند سایر تلفن های تولیدی این شرکت، این گوشی دارای هوشمندی عالی، سنسورهای تشخیص چهره و اثر انگشت خوب و همچنین یک شارژر ultrafast است.

    علاوه بر این مدل ها، در این فهرست، تلفن هایی همچون سامسونگ گلکسی S10e، آیفون XR، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس و همچنین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس قرار گرفته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر