سامانه ریجستری به برند ال‌جی رسید

عصر کالا- در ادامه اجرا طرح ریجستری گوشی تلفن همراه و پس از ثبت گوشی‌هایی با برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل از امروز گوشی های تلفن همراه با برند ال جی وارد طرح ریجستری شده است.

سامانه ریجستری به برند ال‌جی رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، پس از گذشت چند ماه از آغاز طرح ریجستری و در ادامه راه، با اعلام گوشی‌های برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل در این طرح، از امروز گوشی‌های تلفن همراه با برند ال جی در سامانه ریجستری ثبت می شوند.

    به همین خاطر متقاضیان خرید گوشی های تلفن همراه با برند ال جی در زمان خرید باید از اصالت کالا خود اطمینان حاصل کنند و یا گوشی های استفاده نشده با این برند برای ثبت در سامانه ریجستری تماس تلفنی داشته باشند.

    بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی سایر مدل ها نیز در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

    در این بین خریداران گوشی باید به این نکته نیز توجه داشته باشند خرید گوشی‌های دو سیم کارته با دو شناسه IMEI صورت گیرد و یا در صورتی که دارنده گوشی بخواهد از سیم‌کارت دیگری بر روی گوشی خود استفاده کند باید مجددا فرایند انتقال را طی کند که در صورت سپری نکردن آن سیم‌کارت جدید تنها به مدت 30 روز قابل استفاده است.

    همچنین گوشی تلفن افرادی که به عنوان مسافر و یا گردشگر وارد کشور شده و یا رومینگ خارجی دارند، تنها به مدت 30 روز در کشور فعال خواهند بود.

    لازم به ذکر است خریداران گوشی‌های مذکور از این پس قبل از فعال‌سازی با استعلام کد 15 رقمی (IMEI) از طریق سامانه #7777* یا #4* اصالت گوشی را استعلام و پس از اطمینان از ثبت گوشی نسبت به خرید آن اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر