شیائومی بیشتر از حد انتظارش گوشی فروخته است!

عصر کالا- شیائومی به عنوان یک برند نوپا و نوظهور در عرصه تولید موبایل و محصولات فناوری توانسته است به هدف یک ساله خود یعنی فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند نزدیک شود.

شیائومی بیشتر از حد انتظارش گوشی فروخته است!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌شود، حالا تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که به هدف یک ساله خود برای فروش 100 میلیون دستگاه بسیار نزدیک شده این در حالیست که 2 ماه دیگر تا پایان سال جاری 2018 میلادی باقی مانده است.

    بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که شیائومی در این دو ماه باقی مانده تا پایان سال جاری میلادی قادر خواهد بود حتی از هدف فروش 100 میلیون دستگاه گوشی خود نیز بالاتر برود چرا که عملکرد بسیاری موفقیت آمیز و دور از انتظاری داشته است.

    بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این برند چینی نوپا در سال گذشته 2017 میلادی توانسته بود 90 میلیون دستگاه موبایل و گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش برساند که این عدد با شروع سال جاری بیشتر شده و بعنوان 100 میلیون دستگاه اعلام و معرفی شد.

    ونگ یانگ، معاون مدیرعامل شیائومی به تازگی اعلام کرده با اینکه هنوز دو ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی‌ مانده است شیائومی به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر شده، بنابراین قادر خواهد بود زودتر از موعد مقرر هدف فروش 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 را محقق کند. 

    برخی دیگر از تحلیلگران بازار موبایل پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش خرید محصولات فناوری بعنوان هدیه سال نو، شیائومی قادر خواهد بود حدود 120 میلیون دستگاه گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرده و به فروش برساند.

    آنچنان که به نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همچنین اتهام جاسوسی دونالد ترامپ کم نیاورده بلکه موفقیت‌های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خود را بر روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

    پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر