اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود

عصر کالا- طبق گزارش های منتشر شده سامسونگ قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی ۲۰۱۸ اسپیکرهای هوشمند خود را روانه بازار کند.

اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مدیر بخش گوشی های همراه در شرکت سامسونگ چند ماه پیش اعلام و تایید کرده بود که این شرکت در حال تولید یک اسپیکر هوشمند است.

    هم اکنون گزارشگر بلومبرگ از عرضه این اسپیکر هوشمند جدید در نیمه نخست سال آینده میلادی خبر داده است و انتظار می رود قیمت این محصول جدید حدود 200 دلار باشد.

    گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ به فناوری بیکسبی (Bixby) مجهز است چیزی که مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ پیشتر آن را تایید نکرده بود.

    این اسپیکر هوشمند به منظور استفاده و بهره مندی کاربران از فضای مجازی، اینترنت اشیا و اتصال راحت به سایر وسایل خانگی طراحی و تولید شده است و تمامی دستگاههای خانگی و گجت های سامسونگ از جمله گوشی های هوشمند گلکسی با این محصول براحتی متصل خواهند شد.

    این محصول قرار است در بازار بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا عرضه شود و با سایر محصولات مشابه هوشمند نظیر اسپیکرهای هوشمند و خانگی گول هوم و الکسای آمازون به رقابت بپردازد.

    البته لازم به ذکر است که گزارشگر بلومبرگ عنوان کرده است که اسپیکرهای جدیدی که قرار است در نیمه نخست سال آینده به بازار بیایند، هنوز نیازمند ارتقای کیفیت صدا هستند.

    طبق اعلام سامسونگ، این شرکت قصد دارد فناوری بیکسبی را در تمامی محصولات تولید شده خود نظیر یخچال فریزر، تلویزیون و سایر گجت های پوشیدنی استفاده کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر