انتشار تصاویر و جزئیات تلفن هوشمند رده پایین گلکسی J۲ ۲۰۱۸

عصر کالا- تصاویر و جزئیاتی از امکانات تلفن هوشمند ارزان قیمت سامسونگ گلکسی J۲ ۲۰۱۸ منتشر شد.

انتشار تصاویر و جزئیات تلفن هوشمند رده پایین گلکسی J۲ ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از تلفن هوشمند رده پایین گلکسی J2 2018 در رنگ های مشکی و طلایی منتشر شد. با توجه به تصاویر منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد نداشته است که در طراحی گوشی ارزان قیمت خود از صفحه نمایشی با حاشیه کم استفاده کند. این در حالی است که سایر شرکت‌های تولیدکننده، نظیر هواوی و شیائومی، تلفن های هوشمند ارزان قیمت خود را نیز با  صفحه نمایش با حاشیه کم عرضه کرده اند.

    اگرچه هنوز معلوم نیست چه زمانی گلکسی J2 2018 معرفی می شود، قبل از عرضه همه چیز درباره آن مشخص است. گلکسی J2 2018 تنها از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب گوشی بهره می برد و در کنار دوربین اصلی این تلفن هوشمند فلش LED و بلندگوی اصلی قرار دارد. این سری نیز همانند ارزان قیمت های گذشته شرکت سامسونگ دارای دکمه Home است. گلکسی J2 2018 دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش 16 به 9 و بدنه آن از جنس پلاستیک می باشد.

    قیمت خرید این گوشی 115 یوروست. این قیمت با توجه به صفحه نمایش 5 اینچی Super AMOLED با وضوح qHD 540x960 این گوشی هوشمند، مناسب و معقول به نظر می رسد. علاوه بر این، سامسونگ پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 425 را همراه با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا فراهم کرده است. گلکسی J2 2018  با پشتیبانی دو سیم کارت و LTE Cat 4 همراه است و  یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر