گوشی هواوی وای ۷ پرایم (Y۷ Prime) وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- گوشی هواوی وای ۷ پرایم (Huawei Y۷ Prime) پس از گذشت یک ماه از زمان رونمایی با گارانتی رسمی و با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان وارد بازار ایران شده است.

گوشی هواوی وای ۷ پرایم (Y۷ Prime) وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، غول چینی تولید موبایل، هواوی در اواسط خرداد ماه بود که از یک گوشی میان‎رده جدید از سری محبوب Y با نام هواوی وای 7 پرایم (Huawei Y7 Prime) رونمایی کرد که البته این گوشی در بازار هنگ کنگ با نام اینجوی 7 پلاس (Huawei Enjoy 7 Plus) شناخته می‌شود. گوشی هواوی Y7 Prime دارای سخت افزاری مناسبی برای یک گوشی مقرون به صرفه است و در بخش ظاهری نیز طراحی مناسبی دارد و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه شده است.
    شرکت هواوی در ایران در ماه مبارک رمضان طی یک مراسم با حضور اصحاب رسانه از موبایل هواوی وای 7 پرایم رونمایی کرد و حالا این گوشی با قیمت اولیه نسبتا مناسبی به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است.

    از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل هوشمند هواوی Y7 Prime باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر اچ دی با تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 همراه با فلش LED و قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، حسگر اثر انگشت، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی و جدید هوآوی EMUI 5.1 اشاره داشت.
    قیمت هواوی وای 7 پرایم در ایران

    گوشی هواوی وای 7 پرایم در خارج از ایران دارای قیمت 240 دلار است که بر همین اساس باید گفت که این گوشی با قیمت مناسبی وارد بازار ایران شده است. این اسمارت فون در رنگ نقره‌ای با گارانتی 18 ماهه هواوی سرویس با قیمت 750 هزار تومان روانه بازار شده است.
    گوشی هواوی وای 7 پرایم به عنوان جدیدترین محصول هواوی در بازار ایران، یک تلفن هوشمند میان‌رده با ارزش خرید نسبتا بالا نسبت به سایر محصولات برندهای دیگر اما با ارزش خرید پایین نسبت به محصولات میان‌رده قدیمی هوآوی مانند هوآوی پی 8 لایت 2017 در این محدوده قیمتی است و احتمال می‌رود که در آینده‌ای نزدیک کاهش قیمت آن شروع شود و تا مهر ماه سال جاری قیمت این اسمارت فون تا 630 هزار تومان کاهش پیدا کند.
    ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید موبایل هواوی وای 7 پرایم را دارید بهتر است تا اواخر تیر ماه دست نگه دارید و سپس با ورود انبوه این گوشی به بازار برای خرید آن اقدام نمایید. همچنین بهتر است در کنار گوشی هواوی وای 7 پرایم به گزینه‌هایی همچون میزو ام 5 نوت، هواوی پی 8 لایت مدل 2017، شیائومی ردمی 4 پرایم و یا شیائومی نوت 4 نیز نگاهی داشته باشید.
    گفتنی است که تلفن هوشمند هواوی وای 7 پرایم به عنوان جدیدترین محصول هواوی در بازار ایران، در میان فروشندگان با نام هواوی اینجوی 7 پلاس (Huawei Enjoy 7 Plus) نیز شناخته می‌شود و با این عنوان نیز می‌توانید این گوشی را در بازار برای خرید جستجو کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر