با فناوری میکرو ال ای دی؛

تلویزیون ۲۹۲ اینچی رونمایی شد

عصر کالا- شرکت سامسونگ از یک تلویزیون با فناوری میکرو ال ای دی در نمایشگاه CES۲۰۲۰رونمایی کرد. این تلویزیون ۲۹۲ اینچی است.

تلویزیون ۲۹۲ اینچی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت سامسونگ از بزرگترین تلویزیون در تاریخچه نمایشگاه CES رونمایی کرد. این نسخه از تلویزیون Wall در اندازه 292 اینچ (بیش از 7.4 متر) رونمایی شده و The Wall Luxury نام دارد. در این تلویزیون ترکیبی از درخشندگی زیاد، اندازه بسیار بزرگ و تضاد رنگی قابل توجهی دیده می‌شود.

    البته این تلویزیون با استفاده از فناوری‌های ماژولار و میکرو ال ای دی ساخته شده است. میکرو ال ای دی نخستین فناوری نوین نمایشگر در دهه 2020 میلادی است و شباهت زیادی به OLED دارد. با کمک این فناوری درخشندگی بیشتر می‌شود. در فناوری مذکور از میلیون‌ها ال ای دی کوچک استفاده می‌شود تا تصویری به طور مستقیم ساخته شود، بنابراین کیفیت تصویری احتمالاً بهتر از نمایشگر OLED خواهد بود.

    این شرکت همچنین از یک نسخه 150 اینچی این تلویزیون با وضوح 8K رونمایی کرده است. در این دستگاه همان ماژولی استفاده شده که در تلویزیون 75 اینچی رونمایی شده در CES2019 به کاررفته بود.

    سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد: پیشرفت‌های جدید برای 2020 میلادی کمک می‌کند تا تلویزیون‌های بزرگ‌تر ساخته شوند. این تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهایی 88، 93، 110 و 150 اینچی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر