اپلیکیشنی دیگر برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ چند ماه قبل اعلام کرد که در حال همکاری با شرکت Steam است تا آخرین تکنولوژی به کار رفته در نمایش بازی ها با استفاده از کامپیوترهای شخصی را با تلویزیون های هوشمند سامسونگ تلفیق کند.

اپلیکیشنی دیگر برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری سامسونگ، در حال حاضر نیز اپلیکیشن Valve Stream Link در اپ استور سامسونگ موجود است. این اپلیکیشن را میتوانید بر روی تمام تلویزیون های 4K 2016 سامسونگ و  تلویزیون های 4K 2017 سامسونگ نصب کنید .

    تیم سامسونگ، با استفاده از اپلیکیشن Steam Link، برخی از بازی های سنگین را نیز بر روی تلویزیون اسمارت 4K سامسونگ امتحان کرده و به نتیجه مطلوبی دست یافته است.

    البته این اپلیکیشن با دستگاه کنترل Steam همراه است اما با استفاده از کنترل کننده های وایرلس ایکس باکس نیز به خوبی کار می کند.

    اگر قصد دارید با استفاده از Steam Link، بازی خاصی را بر روی تلویزیون های smart سامسونگ امتحان کنید، باید ابتدا تلویزیون سامسونگ و پی سی خود را به روتر وصل کنید.

    پس از اینکه این اپلیکیشن را از اپ استور بر روی تلویزیون سامسونگ دانلود کردید، وارد اکانت خود شوید. در این مرحله باید بتواند پی سی شما را بر روی شبکه محلی، شناسایی کند و پس از آن نیز میتوانید بازی دلخواه خود را بر روی تلویزیون سامسونگ امتحان کنید و از این بازی لذت ببرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر