نمایشگر هواوی Mate ۱۰ به صورت تمام صفحه طراحی خواهد شد

عصر کالا- نمایشگر هواوی Mate ۱۰ بر اساس گفته‌های یک مقام مسئول بدون حاشیه خواهد بود. این گفته شایعات پیشین پیرامون صفحه نمایش هواوی میت ۱۰ را تایید می‌کند.

نمایشگر هواوی Mate ۱۰ به صورت تمام صفحه طراحی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، طبق روال گذشته هواوی انتظار داریم پرچمدار جدید سری Mate این شرکت با نام میت 10 معرفی شود. رییس بخش مصرف‌کننده شرکت، آقای ریچارد یو (Richard Yu)، در جریان یک مصاحبه با تایید این نام برای پرچمدار جدید هواوی، اعلام کرد این گوشی موبایل به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز خواهد شد. از نظر ما منظور آقای یو همان استفاده از طراحی بدون حاشیه بوده است. به این ترتیب هواوی نیز به جمع گوشی‌سازان پیرو این سبک از طراحی گوشی موبایل خواهد پیوست.
    اگرچه تا پیش از این مجهز شدن هواوی میت 10 به یک نمایشگر لبه به لبه‌ به خاطر شایعات منتشر شده پیرامون آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما اکنون گفته‌های رسمی یک مقام مسئول همه ابهامات را رفع کرده است. البته نمایشگر هواوی Mate 10 تنها بخش نیست که شایعاتی پیرامون آن منتشر شده‌اند.

    مدتی قبل خبری مبنی بر قدرت گرفتن هواوی میت 10 از تراشه 10 نانومتری کایرین 970 در رسانه‌های خبری پیچید، اما متاسفانه آقای یو درباره این موضوع هیچ اظهار نظری نکرد. در عوض وی وعده داد عمر باتری پرچمدار جدید سری Mate و سرعت شارژ شدن آن به مراتب بیشتر خواهد بود که نشان می‌دهد این گوشی موبایل به یک تراشه قدرتمند و دارای مصرف بهینه انرژی مجهز خواهد شد. آقای یو همچنین وعده داد دوربین هواوی میت 10، در بخش عکاسی حتی از پرچمدار آتی اپل نیز توانایی‌های بیشتری خواهد داشت.
    به گفته این مقام مسئول هواوی تصمیم دارد در آینده نزدیک تولید محصولات پایین‌رده را متوقف کند، چرا که سوددهی ناشی از فروش آن‌ها بسیار ناچیز است. پس به زودی باید تنها انتظار عرضه محصولاتی میان‌رده و بالارده را از هواوی داشته باشیم.

    ویژگی اصلی محصولات سری Mate داشتن نمایشگرهای بسیار بزرگ و مجهز شدن به باتری‌های غول‌پیکر است. اگر قرار باشد نمایشگر هواوی Mate 10 به صورت لبه به لبه طراحی شده و عملکرد باتری آن حتی از مدل‌های پیشین نیز بهتر شود، باید انتظار عرضه محصولی بسیار شگفت‌انگیز را از این گوشی‌ساز چینی داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر