آیفون‌های جدید در راه است

عصر کالا- با اینکه چند ماهی از عرضه گوشی آیفون ۷ نمی گذرد، شرکت اپل به شایعاتی در مورد رونمایی از سه گوشی جدید تا سال آینده واکنش مثبت نشان داده است.

آیفون‌های جدید در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، شرکت اپل یکی از بزرگترین پیشگامان تحولات جدید در گوشی های آیفون است. طرفداران سیستم عامل IOS با رونمایی جدید این شرکت از هریک از محصولات بی صبرانه منتظر شگفتی سازی تازه از این شرکت هستند.

    با توجه به عرضه تازه گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط شرکت اپل، شایعاتی مبنی بر راه اندازی خط تولید تازه ای توسط این شرکت به گوش می رسد. شرکت اپل در واکنش به اخبار منتشر شده، اعلام کرده است تا سال آینده میلادی طراحی تازه ای از این شرکت رونمایی خواهد شد که در نوع خود شگفتی ساز است.

    این گوشی ها که پیش بینی می شود در سایزهای 4٫7 – 5 و 5٫4 اینچ به بازار راه یابند، بسیاری از طرفداران را مجذوب جزئیات خود کرده اند.

    این گوشی های جدید که به گفته سخنگوی اپل از تکنولوژی نسبتا قدیمی اپل، با ظاهر شیشه ای رونمایی خواهند شد، تحولی تازه در آیفون به حساب می آید.پس از عرضه گوشی های آیفون 5 و آیفون 5S در سال 2012 که از جنس شیشه در قسمت پشت دستگاه بهره برده بود، مدل های جدیدتر این برند بین المللی از جنس آلومینیوم عرضه شدند که نسبت به مدل های قدیمی تر امکان خنک شدن و همچنین استقامت بیشتر را دارا بودند. این شرکت در طراحی تازه خود با بازگشت به جنس بدنه گوشی های آیفون 5 و آیفون 5S تحولی را در مدل های جدید خود به کار برده است.

    شرکت اپل که به یکی از غول های عرصه تکنولوژی شهرت یافته است با معرفی هر محصول جدید میلیون ها دلار ارزش سهام خود را ارتقا می بخشد. باید دید پس از عرضه تازه ترین محصول این شرکت در سال آینده میلادی استقبال طرفداران از آیفون های جدید چگونه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر