نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد

عصر کالا- سامسونگ در خلال کنفرانس مطبوعاتی خود برای رونمایی از محصولات جدیدش، نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را به نمایش گذاشت.

نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سامسونگ در مراسمی که دیشب برگزار شد و در آن محصولات جدیدی همچون گلکسی نوت 9، ساعت هوشمند گلکسی واچ و اسپیکرهوشمند گلکسی هوم را رونمایی کرد، نسخه جدیدی از دستیار صوتی و اختصاصی بیکسبی را نیز به نمایش گذاشت که قابلیت های جدیدی نظیر توانایی بیشتر برای برقراری ارتباط و مکالمه صوتی را داراست.

    از دیگر قابلیت های جدید بیکسبی می توان به امکان رزرو و اجرای اپلیکیشن هایی نظیر Uber، Ticketmaster، Fandango، OpenTable  و نقشه گوگل مپ نیز اشاره کرد.

    این قابلیت ادغام با اپلیکیشن ها به کاربران بیکسبی این امکان را می دهد تا بدون نیاز بهاجرای مستقیم برنامه های موردنظر، پاسخ سوالات مربوطه خود را از دستیار صوتی هوشمند خود دریافت کنند. این مساله حتی در زمانی که اپلیکیشن مذکور بر روی گوشی هوشمند کاربر نصب نباشد، هم صحت دارد و می توان نتایج جستجو و پاسخ سوال مربوطه را از بیکسبی گرفت.

    سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در حال همکاری با تعدادی از بهترین و موفق ترین توسعه دهندگان است تا بتواند سرویس ها، خدمات و قابلیت های بهتری را برای کاربران ارائه دهد. بعنوان مثال، کاربران با ذکر عبارت buy a ticket قادر خواهند بود بلیت موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند. همچنین با سرویس های مختلف گوگل نظیر گوگل مپ می توانند مسیر موردنظر خود را به راحتی و بدون جستجوی بر روی نقشه گوشی تنها با طرح سوال از بیکسبی بیابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر