پس از اپل و سامسونگ؛

موتورولا هم نمایشگر تاشوی گرمایی تولید می کند

عصر کالا- زمانی که بحث از تولید گوشی های هوشمند با نمایشگرهای تاشو به عمل می آید، بیشتر نام شرکت های اپل و سامسونگ به گوش می رسد. اما موتورولا نیز با یک دستاورد تازه نام خود را مطرح کرده است.

موتورولا هم نمایشگر تاشوی گرمایی تولید می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, در شرایطی که گفته می شود این دو شرکت سال آینده گوشی های هوشمندی با نمایشگرهای تاشو روانه بازار می کنند، موتورولا هم اختراع جالبی را به ثبت رسانده که از تولید نمایشگرهای تاشوی بزرگ توسط این شرکت برای استفاده های طولانی مدت خبر می دهد.

    یکی از مشکلات استفاده از نمایشگرهای تاشو احتمال آسیب دیدن آنها از محل تا زده شدن و بر جای ماندن رد و اثر محل تای نمایشگر پس از استفاده های مکرر است. موتورولا برای حل این مشکل نمایشگرهای تاشوی خود را به صورت گرمایی طراحی کرده تا هم عمر آنها طولانی تر شود و هم اثری از محل تازده شدن آنها بر جای نماند.

    تولید نمایشگرهای تاشو تنها با استفاده از فناوری OLED ممکن است ولی در حال حاضر نگرانی هایی در مورد آسیب دیدن این نمایشگرها در صورت تازدن مکررشان وجود دارد. ولی موتورولا مدعی است استفاده از فناوری گرمایی موجب جبران آسیب های مذکور می شود. البته این شرکت هنوز جزئیات فنی زیادی را در مورد این اختراع تازه خود فاش نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر