رازهای گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شد

عصر کالا- برخی منابع اطلاعات تازه ای در مورد ویژگی های گوشی های هوشمند تازه گوگل یعنی Pixel ۲ و Pixel XL ۲ در فضای مجازی منتشر کرده اند.

رازهای گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اسلش گیر، در حالی که تا به حال تصور می شد گوگل دو مدل گوشی جدید عرضه خواهد کرد حال مشخص شده که علاوه بر دو مدل مذکور مدل سومی به نام Pixel 2 XXL هم در راه است که دارای نمایشگر بزرگتری خواهد بود.

    گوشی Pixel XL2 دارای نمایشگر 5.6 اینچی با دقت 2560 در 1312 پیکسل بوده که فراتر از گوشی های رقیب است. نمایشگر خمیده و فراگیر، دوربین 12 مگاپیکسلی با دقت فیلم برداری 4K و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دقت فیلم برداری 4K در جلو از جمله دیگر امکانات گوشی مذکور است.

    در این گوشی از پردازنده 2.4 گیگاهرتزی و هشت هسته ای Snapdragon 835 شرکت کوالکوم و پردازنده گرافیکی Adreno 540 استفاده شده است. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید 7.1.1 است. گوشی Pixel XL2 مجهز به طیف گسترده ای از حسگرها نیز خواهد بود.

    پیش از این گفته می شد ممکن است این گوشی همراه با پردازنده جدید Snapdragon 836 عرضه شود که نسخه ای سریع تر از Snapdragon 835 است. ولی هنوز در این زمینه خبر قطعی در دست نیست. این احتمال وجود دارد که تراشه یاد شده بر روی گوشی های گالکسی نوت 8 و V30 ال جی نصب شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر