گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد

عصر کالا: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، ساعاتی پیش گوشی گلکسی آن مکس (Galaxy On Max) توسط یکی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی در هند معرفی شد.

گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰
  • گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد
  • گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد
  • گوشی گلکسی آن مکس معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در حالی فروشگاه اینترنتی Flipkar به معرفی گوشی گلکسی آن مکس سامسونگ پرداخت که به نظر می‌رسد با نسخه به‌روزشده گلکسی جی 7 مکس (Galaxy J7 Max) روبه‌رو هستیم. در ادامه بیشتر با این گوشی اندرویدی آشنا خواهیم شد.

مشخصات گوشی گلکسی آن مکس
گلکسی On Max دو دوربین دارد؛ یکی در جلوی آن و دیگری نیز در قاب پشتی جا خوش کرده است. دوربین عقب گوشی جدید سامسونگ به لنزی 13 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 مجهز بوده که یادآور دوربین گوشی های پرچمدار این کمپانی‌ست. در قسمت جلو نیز دوربین سلفی با گشودگی دریچه f/1.9 با یک عدد فلاش LED تعبیه شده است.
این اسمارت فون همچنین دارای صفحه نمایشی 5.7 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و از چیپست هلیو پی 20 قدرت گرفته است. 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به همراه باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات گوشی گلکسی آن مکس سامسونگ است.

همانطور که می‌دانید، گلکسی جی 7 مکس نخستین گوشی سامسونگ با تکنولوژی پرداخت موبایلی سامسونگ پی مینی (Samsung Pay Mini) در بازار هند بود که حالا گلکسی آن مکس نیز به همین تکنولوژی مجهز شده است. در این دو محصول، اسکنر اثر انگشت جهت امنیت بیشتر در نظر گرفته شده و در زیر دکمه هوم قرار گرفته است.
قیمت گلکسی آن مکس
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گوشی جدید سری On سامسونگ در تاریخ 10 جولای (19 تیر) با قیمت حدودی 261 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر