ژاپنی‌ها هم به تولید گوشی تاشو رو آوردند

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت ژاپنی شارپ نیز به سمت طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو رو آورده است.

ژاپنی‌ها هم به تولید گوشی تاشو رو آوردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اجرا رسیده و شرکت‌های سازنده موبایل نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی موبایل باید چه سیاست‌هایی را اتخاذ کنند به سمت و سوی تولید گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند.

    بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گوشی‌های هوشمند تاشو قادر خواهند بود بازار راکد و بی تلاطم موبایل در سال‌های اخیر را جانی دوباره ببخشد و موجب تحولات عظیم بر رونق برای شرکت‌های تولید کننده موبایل شوند.

    از جمله نخستین شرکت‌های پیشگامی که اقدام به ارائه گوشی‌های تاشو کردند، می‌توان به سامسونگ هواوی و ال‌جی اشاره کرد که تاکنون دو شرکت نخست گوشی‌های تاشو خود را به بازارهای جهانی معرفی و عرضه کرده‌اند.

    حالا شرکت ژاپنی شارپ که اندکی پیش از یک پتنت مربوطه پرده برداری کرده بود، حالا ویدئویی از نمونه اولیه این گوشی هوشمند تاشو منتشر کرده که نشان می‌دهد شباهت زیادی به پتنت معرفی شده در ماه گذشته دارد.

    طبق وب سایت gsmarena، این گوشی هوشمند تاشو از یک صفحه نمایش 6.18 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 3040 بهره می‌برد که به صورت دقیق از وسط تا یا خم می‌شود.
    شارپ مدعی شده است که باز و بسته شدن این گوشی از محل مذکور تا 300 هزار بار هیچ مشکلی در عملکرد این محصول به وجود نخواهد آورد.

    به نظر می‌رسد که هم اکنون رقابت شدیدی میان شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی برای طراحی تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو که هر یک به قابلیت و ظاهر جدید و منحصر به فردی مجهز هستند، در گرفته است و هر کدام برای جلب توجه و رضایت کاربران و سهم بیشتری از بازارهای جهانی به رقابت تنگاتنگی می‌پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر