۶ گوشی که ورق بازار موبایل را برگرداندند

عصر کالا- این گزارش به معرفی ۶ مدل گوشی هوشمندی که توانست در سال ۲۰۱۹ میلادی بازارهای جهانی فروش موبایل را از حالت رکود دربیاورد و تغییر و تحولات جدیدی در آن ایجاد کند، می‌پردازد.

۶ گوشی که ورق بازار موبایل را برگرداندند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجایی که در سال‌های اخیر بازارهای جهانی فروش گوشی های هوشمند با رکود چشمگیر و روند نزولی مواجه شده است، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل سعی دارند تا با افزودن قابلیت و امکانات جدید و منحصر بفرد سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند و بدین ترتیب نام برند خود را در میان پیشگامان تکنولوژی های جدید جای داده و نظر مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی با بررسی محصولات مختلف موجود در بازارهای کنونی فروش موبایل به این نتیجه رسیده‌اند که برخی از گوشی‌های هوشمندی که در سال 2019 میلادی معرفی و عرضه شد، تا حد زیادی تغییر و تحولات مثبتی را در بازار ایجاد کرد و توانست تا حد زیادی ورق راکد فروش موبایل در جهان را برگرداند.

    آنها در بررسی‌های خود  به معرفی 6 گوشی هوشمند منحصر بفرد و جدید پرداختند که در زیر به آنها اشاره شده است:

    1. گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold)

    این محصول که عنوان نخستین گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر را به خود اختصاص داده است، با قابلیت و تکنولوژی‌های نوین توانسته است سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. 

    2. ایسوس روگ‌ فون 2 (Asus ROG Phone II)

    یکی از گوشی‌های گیمینگ، ایسوس روگ فون 2 (Asus ROG Phone II) است که علاوه بر طراحی و دیزاین زیبا و متفاوت، به یک پردازنده قدرتمند 855 پلاس اسنپ دراگون کوالکام و باتری 6 هزار میلی آمپری مجهز شده است. 

    3. نوبیا رد مجیک 3اس (Nubia Red Magic 3s)

    این گوشی هوشمند نیز در کنار بهره مندی از یک پردازنده قدرتمند، به یک سیستم خنک کننده قوی تجهیز شده است تا کاربران در صورت ساعت‌ها بازی موبایلی، با هیچ مشکلی مواجه نشوند. 

    4 . اوپو رنو (OPPO Reno)

    این گوشی یکی از معدود محصولات شرکت چینی اوپو است که تمرکز ویژه‌ای بر بهبود عملکرد، زیبایی و طراحی حرفه‌ای داشته است و به کاربران و علاقمندان به عکاسی تصویربرداری حرفه ای، امکان زوم تا 10 برابر در منظره موردنظر را داراست. 

    5. نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView)

    6. ال‌جی جی8 ایکس تینکیو (LG G8X ThinQ)

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر