اصلاحات نیز دردی از نمایشگر تاشوی سامسونگ دوا نکرد؛

نمایشگر گلکسی فولد پس از یک روز استفاده، آسیب دید

عصر کالا- یکی از نمونه‌های تحت بررسی گوشی گلکسی فولد که قرار است از فردا به بازار آمریکا عرضه شود، تنها طی یک روز استفاده آسیب دید.

نمایشگر گلکسی فولد پس از یک روز استفاده، آسیب دید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، نمایشگر تاشوی سامسونگ موسوم به گلکسی فولد (Galaxy Fold) در ابتدا قرار بود اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شود اما بنابر مشکلاتی که در ساختار و دوام نمایشگرهای این محصول ایجاد شد، سامسونگ نمونه‌های عرضه شده برای بررسی را جمع‌آوری کرد تا برخی نقاط ضعف محصول را اصلاح کند. حال که این اصلاحات انجام شده و قرار است گلکسی فولد فردا در بازارهای آمریکا عرضه شود، ظاهرا دستکم یکی از دستگاه‌هایی که برای ارزیابی به منتقدان تحویل شده بود، آسیب دیده است. 

    به نقل از گزارش برایان هیتر از تک کرانچ، آن‌طور که به نظر می‌رسد تنها پس از یک روز استفاده از مدل اصلاح شده گلکسی فولد، به نمایشگر آن آسیب وارد شده است. اگرچه ابعاد این شکستگی از یک سانتی‌متر نیز کمتر است اما به طور قطع با گذشت زمان بدتر می‌شود. هیتر می‌گوید نه گوشی را انداخته و نه به هیچ طریق دیگری به آن آسیب وارد کرده است و حدس می‌زند که این شکستگی طی باز و بسته کردن دستگاه ایجاد شده باشد.

    سامسونگ از زمان انتشار این خبر گوشی مذکور را پس گرفته تا ببیند مشکل از کجا است.   

    این شرکت کره‌ای تنها چند روز قبل با انتشار ویدئویی هشدارهای لازم را در مورد استفاده درست از گوشی‌های هوشمند گلکسی فولد به کاربران داده بود. علاوه بر این، در جعبه این محصول نیز هزاران دستورالعمل و هشدار در مورد نحوه استفاده از این نمایشگر قرار داده شده است. با این حال، این که گلکسی فولد تنها پس از یک روز استفاده چنین خسارتی دیده، نگران کننده است. هرچند ممکن است این مشکل فقط به همین یک دستگاه محدود باشد، باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر