گوشی‌های گوگل شبیه آیفون ۱۰ خواهند بود؟

عصر کالا- تصاویری که از گوشی‌های پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده نشان می‌دهد شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارد.

گوشی‌های گوگل شبیه آیفون ۱۰ خواهند بود؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی‌های جدید علاوه بر حذف حاشیه‌های کناری گوشی، به بریدگی بالای صفحه نمایش همچون آیفون 10(ایکس) نیز مجهزند.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، این پرچمدار جدید قرار است در ماه اکتبر سال جاری 2018 میلادی معرفی شود و با سایر رقبای پرقدرت خود وارد رقابت تنگاتنگی با غول‌های تکنولوژی شود.

    حالا به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد طراحی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهد؛ این تصاویر جدید که به تازگی در فضای مجازی لو رفته، می‌تواند مبنایی باشد برای تحلیل کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی و موبایل تا بتوانند مشخصات فنی و ظاهری آن را برآورد کرده و بدست آورند.

    نسل قبلی گوشی‌های گوگل علی‌رغم جذابیت ظاهری و همچنین قابلیت‌های خاص، نتوانست چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت برساند و به همین دلیل نیز سهم قابل توجهی از بازار را کسب نکرد.

    گوشی پیکسل 3 که نسخه کوچک‌تر این نسل جدید از گوشی‌های گوگل است، طراحی متفاوتی دارد که البته همچون نسل پیشین خود، این تفاوت‌ها از جلوی گوشی قابل رویت و تشخیص نخواهد بود.

    گوشی‌های جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی (Android P)، اسپیکرهای استریو و همچنین تراشه پردازنده اسنپ‌دراگون 845 مجهز باشند.

    همچنین به نظر می‌رسد گوگل برای نخستین بار می‌خواهد وظیفه تولید گوشی‌های پیکسل را برعهده کارخانه فاکسکان در چین که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و گجت‌های غول‌های تکنولوژی دنیا همچون اپل و آمازون است، بسپارد. 

    گوگل پیکسل 3 با ضخامت 7.9 میلی‌متر و صفحه‌نمایش 5.4 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 در این تصاویر نشان داده شده است. گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال نیز با ضخامت 7.9 میلی‌متر و صفحه‌نمایش 6.2 اینچی است، نشان داده شده و انتظار می‌رود نوع نمایشگر آن‌ها از نوع اولد (OLED ) باشد که در این صورت شباهت زیادی به آیفون 10 پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر