اپل به فروش مجدد آیفون‌های قدیمی روی آورد

عصر کالا- در شرایطی که استقبال از آیفون ۷ چندان امیدوارکننده نیست، شرکت اپل به فروش مجدد آیفون های قدیمی تر خود روی اورده است.

اپل به فروش مجدد آیفون‌های قدیمی روی آورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از پی سی مگ، البته این اقدام اپل به نفع علاقمندان به آیفون هم هست. چون بسیاری از افراد تمایلی به خرید آیفون جدید ندارند یا اصولا نمی توانند چنین هزینه ای را پرداخت کنند. این افراد هم اکنون گزینه بهتری در اختیار دارند.

    قیمت مدل های قدیمی تر آیفون حدود 15 درصد کمتر از مدل های جدید است. به عنوان مثال خرید آیفون 6 اس 16 گیگابایتی با پرداخت 449 دلار ممکن است که به معنای تحفیف 80 دلاری است. همچنین می توان آیفون 6 اس پلاس 16 گیگابایتی را با پرداخت 529 دلار خریداری کرد که به مفهوم تخفیف 100 دلاری است. علاوه بر این آیفون 6 اس پلاس 64 گیگابایتی هم به قیمت 589 دلار به فروش می رود.

    این اولین بار است که اپل به طور مستقیم مدل های قدیمی آیفون خود را مجددا به طور مستقیم به فروش می رساند. این آیفون ها در رنگ های مختلفی مانند طلایی، نقره ای، خاکستری و طلایی مایل به سرخ در دسترس هستند.

    اپل این آیفون ها را قبل از فروش کنترل و تایید می کند و یک سال نیز آنها را گارانتی می کند. این آیفون های قدیمی به روزشده دارای باتری و قاب تازه هم هستند. این شرکت به تازگی قیمت سیم های رابط رایانه های مک به آیفون خود را هم کاهش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر