اپل موفق به فروش ۳ میلیون اپل واچ شد

عصر کالا- اپل آمار فروش اپل واچ در سه ماه دوم ۲۰۱۷ را تعداد حدود ۳ میلیون اعلام کرده است که در قیاس با مدت سال گذشته که تعداد ۱.۸ میلیون بوده است، رشد قابل توجهی برای این محصول محسوب می شود.

اپل موفق به فروش ۳ میلیون اپل واچ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، تیم کوک در کنفرانس اعلام سود سه ماهه اپل اعلام کرده است که فروش اپل واچ، تا 50 درصد افزایش یافته و در قیاس با سایر ساعت های هوشمند بازار اختلاف چشمگیری در فروش پیدا کرده است. اما شرکت اپل به طور رسمی تعداد فروش این ساعت هوشمند را بیان نکرده است.

    با این حال، این بدان معنا نمی باشد که نتوان تعداد فروش اپل واچ ها را تخمین زد. محققان موسسه Strategy Analytics این تخمین را زده اند که شرکت اپل تا امروز، موفق به فروش 31.5 میلیون اپل واچ شده است.

    این موسسه آمار فروش اپل واچ در سه ماه دوم 2017 را تعداد 2.8 میلیون ساعت هوشمند اعلام کرده است که در قیاس با سال گذشته که تعداد 1.8 میلیون بوده است، رشد قابل توجهی برای این محصول محسوب می شود و شرکت اپل تنها با این فروش در رتبه سوم فروشندگان محصولات پوشیدنی قرار می گیرد. در این رتبه بندی، شیائومی در جایگاه اول و فیت بیت در جایگاه دوم قرار دارند. اما باید به این نکته توجه کرد که اکثر محصولات پوشیدنی این دو شرکت خیلی ارزان تر از ساعت هوشمند شرکت اپل هستند. به عنوان مثال نمی توان بند سلامتی 20 دلاری شرکت شیائومی را با اپل واچی که 300 دلار هزینه دارد مقایسه کرد.

    همان طور که اپل در فروش گوشی های هوشمند رتبه اول را ندارد در محصولات پوشیدنی نیز به همین صورت می باشد. اما به طور کلی در نمودار میانگین فروش و سود بسیار خوب عمل کرده است.

    ساعت هوشمند اپل به گفته این شرکت به واسطه سیستم عامل WatchOS 4 که در پاییز ارائه خواهد شد بسیار هوشمند تر می شود و دستیار صوتی پیشرفته تر و تجربه کاملاً جدیدی از موسیقی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. علاوه بر این به همراه سیستم عامل جدیدش، GymKit نیز معرفی می شود که پلتفرمی برای مرتبط کردن تمرینات ورزشی با تجهیزات مربوط به قلب و عروق خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر