رونمایی جدیدترین مدل گوشی هوشمند تلفن همراه ساخت داخل در خرمشهر

عصر کالا- جدیدترین مدل گوشی هوشمند تلفن همراه ساخت داخل با عنوان 'آریا' روز پنجشنبه در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منطقه آزاد اروند و خرمشهر رونمایی شد.

رونمایی جدیدترین مدل گوشی هوشمند تلفن همراه ساخت داخل در خرمشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا محمود واعظی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت جی. ال. ایکس خرمشهر با تاکید بر لزوم افزایش توان شرکت های داخلی در راستای رقابت با برندهای خارجی، گفت:دولت از برندسازی و رقابتی شدن تولید حمایت جدی می کند.
    وی ادامه داد:هم اپراتورها و هم دولت باید به شرکت های تولید کننده کمک کنیم ولی آنها نیز باید کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا ببرند.
    وی افزود: اگر مردم از کیفیت محصولات تولید ملی رضایت داشته باشند و در عین حال بازار فروش نیز داشته باشند قطعا به تقویت تولید در این شرکت ها کمک می کنیم.
    واعظی گفت:بازدید از این شرکت در برنامه های قبلی من نبوده ولی برای اینکه بررسی کنیم، چگونه می توان آن را مورد حمایت قرار داد برای بازدید از آن آمدم.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:شرکت های ملی می توانند تولید ملی را ارتقا داده و در عین حال باعث اشتغالزایی شوند؛ به عنوان نمونه همین شرکت حداقل باعث اشتغالزایی یک هزار نفر می شود.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص ارتباط با توان تولید کالای ایرانی در حوزه تلفن های همراه گفت:توان ملی ما در این حوزه خوب است ولی به هر حال روزانه گوشی های جدید بسیاری در سراسر دنیا با فناوری های بروز تولید می شود.
    وی افزود:در حوزه تولید ملی باید کاری کنیم تا از نظر علمی و فنی نیز همپای سایر شرکت های جهانی حرکت کنیم.
    واعظی بیان کرد: به هر حال مردم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعا وقتی بدانند موبایل با کیفیت و قیمت مناسب ملی تولید می شود دیگر دلیلی ندارد که از کالای خارجی استفاده کنند.
    به گزارش ایرنا محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه به منظور افتتاح چند طرح مخابراتی و فناوری اطلاعات در استان خوزستان وارد فرودگاه آبادان شد.
    به مناسبت سالروز گرامی داشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، فاز نخست طرح کشوری واگذاری فیبر نوری منازل (FTTH) در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.
    حضور در مسجد جامع خرمشهر و سخنرانی در جمع مردم این شهر، افتتاح پنجمین مرکز تبادل ترافیک دیتا در اهواز و مرکز پنجم ارتباطات بین اللملل اینترنت کشور در این شهر از برنامه های واعظی در سفر به خوزستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر