هدفون جدید سامسونگ، یک تجربه صوتی بی نظیر

عصر کالا- سامسونگ، با تولید هدفون جدید U Flex، تجربه صوتی متفاوتی را برای همگان فراهم کرده است.این هدفون سامسونگ، بسیار سبک بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

هدفون جدید سامسونگ، یک تجربه صوتی بی نظیر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، کاربران هدفون جدید سامسونگ، با قابلیت اتصال بلوتوث و ویژگی های هوشمند فوق العاده و پوشش مقاوم در برابر آب این هدفون، می توانند در هر مکان و هر زمانی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

    کارکرد متفاوت و فوق العاده

    هدفون های U Flex سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که در برابر شرایط نامساعد مقاومند و هر زمانی که کاربر به آنها نیاز داشته باشد با کارایی فوق العاده ای کار می کنند حال فرقی نمی کند که در هنگام پیاده روی باشد یا در محیط کار. این هدفون ها از قابلیت خم شدن تا 100 درجه برخوردارند و در هیچ حالتی، در هنگام خم شدن، پاره نمی شود. سامسونگ، این دسته از هدفون ها را در رنگ های مشکی، آبی و سفید عاجی تولید می کند.

    تجربه صوتی Premium

    هدفون های جدید سامسونگ با تجربه صوتی بی نظیر خود به گونه ای طراحی شده اند که دو مسیر را برای عبور صدای اسپیکرها فراهم کرده اند که شامل ووفرهای 11 میلی متری و توئیترهای 8 میلی متری هستند که صدای بم بسیار قوی را تولید می کنند. به این ترتیب صداهایی واضح را در فرکانس های مختف منتقل می کنند.

    حفظ ریتم صدا

    هدفون های U Flex سامسونگ، به صورت مداوم، سیگنال های وای فای ورودی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا عملکرد صوتی را بهینه سازی کنند بنابراین اتصال مداوم به بلوتوث و پلی بک موسیقی بدون وجود هیچ پارازیتی را تضمین می کنند.

    دسترسی آسان به قابلیت های هوشمند

    هدفون های U Flex سامسونگ، با استفاده از Active Key، وظایف روزمره را نیز برای کاربران خود، ساده تر کرده اند. به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی و تنها با لمس یک دکمه، ازClock، Timer، Samsung Health و دستیار صوتی مانند بیکسبی استفاده کنند.

    کارکرد بی نظیر

    ویژگی نوتیفیکیشن لرزشی هدفون های U Flex سامسونگ، به شما تضمین می دهد که حتی در محیط های خیلی شلوغ هم هیچ تماسی را از دست نداده اید و تکنولوژی نانوی P2i به کار رفته در آن نیز، دستگاه شما را در برابر نفوذ آب محافظت می کند. با هر بار شارژ کردن این هدفون سامسونگ می توانید تا 10  ساعت از آن استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر