گلکسی نوت ۷ یک بمب ساعتی است

عصر کالا- به نظر می‌رسد ماجرای انفجار و آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ تمامی ندارد و گفته می‌شود صاحبان این محصول هنوز یک بمب ساعتی با خود به همراه دارند.

گلکسی نوت ۷ یک بمب ساعتی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدودا دو سال پیش بود که گزارش های زیادی از  سوی کاربران و صاحبان گوشی گلکسی نوت هفت که به تازگی معرفی و عرضه شده بود، منتشر شد که نشان از مشکل جدی باتری این محصول داشت که بر اثر عوامل مختلف محیطی به انفجار و حریق منجر می‌شد و سلامت بسیاری از  کاربرانش را به مخاطره انداخته بود.

    پس از  همه گیر و منتشر شدن این گزارش ها در فضای مجازی، سامسونگ بعنوان شرکت تولیدکننده گلکسی نوت هفت، پس از انجام آزمایش های فراوان در خصوص این مشکل واکنش نشان داد و اعلام کرد که خط تولید این محصول متوقف خواهد شد. همچنین تمامی نمایندگی های فروش رسمی محصولات سامسونگ نیز موجودی گلکسی نوت هفت خود را خالی کردند تا افراد دیگری به موجب خریداری و تهیه آن دچار مشکل نشوند اما در فاصله کوتاهی که این محصول عرضه شد و به فروش رسید، خیل عظیمی از  کاربران آن را خریداری کردند و شاید جز خوش شانس هایی بودند که گوشی شان هرگز دچار مشکل انفجار و حریق نشد و همچنان هم از آن استفاده می‌کنند.

    اما حالا با انتشار یک خبر جدید، بار دیگر به کاربران گوشی گلکسی نوت هفت در فضای مجازی این هشدار داده شده است:« مواظب باشید بمب ساعتی در دستان شما ( گلکسی نوت هفت ) هر لحظه ممکن است منفجر شود و شما و اطرافیانتان را با خطرات جدی روبرو کند».

    به تازگی در شبکه اجتماعی ردیت (reddit) یکی از  کاربران این محصول عنوان کرده است که به هنگام سوار و داخل شدن به هواپیما، از  داخل گوشی گلکسی نوت هفت او دود غلیظی خارج شده است که وی بر اثر ترس و واهمه از آتش گرفتن،‌ آن را بر روی زمین می‌اندازد که همین مساله موجب می‌شود کف پوش و فرش راهروی هواپیما اندکی دچار سوختگی شود.

    وی تاکید کرده است  که بسیار خوش شانس بوده که این مساله به هنگام سوار شدن به هواپیما رخ داده و اگر در حین پرواز چنین اتفاقی میفتاد ممکن بود سلامت پرواز و بسیاری از  سرنشینان را به خطر بیندازد.

    همین مساله موجب شد بار دیگر بسیاری از  کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی از  صاحبان این گوشی دردسرساز و پر خطر بخواهند هرچه سریعتر گوشی خود را تعویض کرده و دیگر از این محصول استفاده نکنند چرا که به باور آنها این گوشی کاملا شبیه به یک بمب ساعتی است که ممکن است هر لحظه و به هر دلیلی دچار آتش گرفتگی و انفجار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر