عنوان “پر استفاده‌ترین” دستگاه سال ۲۰۱۷ به چه دستگاهی تعلق می گیرد

عصر کالا- همانطوری که می‌دانید گلکسی اس ۷ به عنوان یک ضربه در بازار شناخته می‌شود. سامسونگ با این دستگاه توانست عرض اندام بسیار مناسبی را در بهترین بازه داشته باشد و آمار و ارقام خوبی را برای خودش رقم بزند. اکنون به سال بعدی وارد شده‌ایم و پرچمدار بعدی سامسونگ در ایران هم رونمایی شده است اما به نظر می‌رسد گلکسی اس ۷ هنوز هم توانایی عوض کردن آمار و ارقام را دارد. در ادامه همراه باشید.

عنوان “پر استفاده‌ترین” دستگاه سال ۲۰۱۷ به چه دستگاهی تعلق می گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ بر اساس مطالعه انجام شده توسط ScientiaMobile’s Mobile Overview Report یا به صورت مخفف MOVR در سه ماهه اول سال 2017 سامسونگ با گلکسی اس 7 توانتسه است پر استفاده‌ترین دستگاه در میان تمامی برند‌های دیگر قرار بگیرد. در اصل می‌توان گفت اکنون سامسونگ پر مخاطب‌ترین برند شناخته خواهد شد.

    سوالی که اینجا به ذهن می‌رسد آیا سامسونگ گلکسی اس 8 می‌تواند این میزان مخاطب را دستخوش تغییرات کند؟ اجازه دهید آمار جالبی را با هم مرور کنیم. این آمار در سال‌های قبل هم در دست سامسونگ بوده است اما از لحاظ رکوردی گلکسی اس 6 نتوانست عددی را جا به جا کند بلکه گلکسی اس 5 سامسونگ در دو سال گذشته این رتبه بسیار عالی را کسب کرده بود.

    این به دلیل است که به احتمال زیاد کاربران زیادی تری ترجیح دادن به جای تعویض سالانه اسمارت‌فون اصلی صبر کرده و دو سال یک بار دستگاه خود را عوض کنند. اکنون که گلکسی اس 7 به عنوان پر مخاطبین دستگاه شناخته شده است آیا به نظر شما چند درصد افراد تمایل به ارتقا دارند؟ ممکن عدد خوبی را شاهد نباشیم اما نباید منکر کاربران گلکسی اس 6 بشویم زیرا پتانسیل زیادی برای ارتقا وجود دارد.

    بر اساس نتیجه‌گیری MOVR سامسونگ گلکسی اس 8 منزل‌گاه ارتقا کاربران از گلکسی اس 5، اس 6 و دیگر پرچمداران سال گذشته از دیگر شرکت‌هاست پس باید منتظر رقمی بهتر در سال آینده باشیم. نظر شما درباره این مطلب و این انتخاب چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر