گوشی هوآوی Y۵ ۲۰۱۹ با صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی رونمایی شد

عصر کالا- گوشی جدید هوآوی با نام Y۵ ۲۰۱۹ که شباهت بسیاری به گوشی Y۶ ۲۰۱۹ دارد، رونمایی شد.

گوشی هوآوی Y۵ ۲۰۱۹ با صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوشی جدید هوآوی با نام Y5، 2019 که اطلاعاتی از آن بار‌ها در ماه گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود بالاخره به طور رسمی رونمایی شد. اگر بخواهیم به طور پایه‌ای این گوشی را بررسی کنیم باید بگویم که این دستگاه در واقع هوآوی Y6، 2019 است که صفحه نمایشی کوچک‌تر و رم کمتری دارد.

    گوشی هوآوی Y6، 2019 دارای یک صفحه نمایش 6.09 اینچی است که در درون خود یک رم 3 گیگابایتی دارد. در ضمن دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. این در حالی است که گوشی Y5، 2019 دارای یک صفحه نمایش با اندازه 5.71 اینچ است و رم آن 2 گیگابایت ظرفیت دارد. همچنین دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. اگر این چند تفاوت را کنار بگذاریم بقیه مشخصات این دو گوشی با هم با یکسان است.

    -

    در درون گوشی هوآوی Y5، 2019 از پردازنده Helio A22 SoC استفاده شده است. در ضمن کاربران برای بخش حافظه داخلی این دستگاه دو انتخاب دارند که یکی 16 گیگابایت و دیگری 32 گیگابایت است. این گوشی نیز مانند بسیاری از هم ردیفانش از اندروید 9 پای استفاده می‌کند و رابط کاربری آن EMUI 9 است. در ضمن کاربران می‌توانند له وسیله اسلات میکرو اس‌دی حافظه داخلی این دستگاه هوشمند را تا 512 گیگابایت افزایش دهند.

    گوشی Y5، 2019 در پشت خود یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. برای باتری که یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه است یک باتری با ظرفیت 3050 میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است. نکته جالب این جاست که در این گوشی به جای استفاده از پورت Type-C که در بیشتر گوشی‌های جدید استفاده می‌شود در آن‌ها پورت قدیمی میکرو یو‌اس‌بی به کار رفته است.

    این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، سفید، قهوه‌ای و آبی عرضه می‌شود. به غیر از مدل آبی بقیه دستگاه‌ها دارای رویه چرمی هستند. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر