اپل پولدارتر می‌شود

عصر کالا- پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل درآمد بسیار هنگفتی از فروش و عرضه گوشی‌های جدید آیفون ۲۰۱۸ را به جیب خواهد زد.

اپل پولدارتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند. اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    از آنجایی که اپل در فروش و کسب درآمد از گوشی آیفون 10 (ایکس) که آن را در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی رونمایی کرد، عملکرد چندان موفقیت آمیزی از خود به نمایش نگذاشت، حالا جدیدترین پیش بینی های صورت گرفته نشان می دهد که اپل شاهد یک رشد قابل ملاحظه در میزان فروش و عرضه محصولات جدیدش خواهد بود به‌گونه‌ای که بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده اند اپل در اواخر سال 2018 و اوایل سال آینده 2019 میلادی فروش بسیار خوبی را از عرضه نسل جدید آیفون های 2018 تجربه کرده و درآمد هنگفت و کلانی را به جیب خواهد زد.

    این تحلیلگران همچنین برآورد کرده اند که اپل رکورد فروش محصولاتش را در ادامه سال 2018 پس از معرفی سه مدل گوشی جدید آیفون در ماه سپتامبر سال جاری خواهد زد.

    این پیش بینی ها که از سوی موسسه مالی Guggenheim Partners منتشر و اعلام شده است به وضوح نشان می دهد که درآمد غول تکنولوژی اپل به طور قابل ملاحظه ای از 52.4 میلیارد دلار به 52.9 میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

    پیشتر نیز گزارش هایی مبنی بر افزایش دو برابری درآمد فرشگاه اپ استور اپل در مقایسه با رقیب خود، پلی استور گوگل منتشر شده بود که همگی نشان می دهند اپل به شدت در مسیر ثروتمندتر شدن در حال حرکت و پیشروی است.

    طبق گزارش‌های پایگاه خبری  Nikkei، به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی اپل تصمیم گرفته است که امسال پیش‌بینی حدود 80 میلیون دستگاه آیفون را رقم بزند، این در حالیست که سال گذشته، اپل انتظار داشت فروش آیفون 10 که از آن بعنوان یک سورپرایز و محصول شگفت‌انگیز یاد کرده بود، به بیش از 100 میلیون دستگاه برسد. این در حالی بود که فروش آیفون 10 تنها توانست به 77 میلیون دستگاه برسد و این برای اپل موجب شرمندگی بود که نتوانسته است مطابق برآوردهای خود به پیش رود و محصول جدید و منحصر بفرد خود را به فروش برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر